Vill inte längre, vill leva ensam, har tröttnat
Hej alla där ute!
Är de bara jag eller finns de fler där ute? Ni alla som är med om de/ha varit eller känner någon som har de får svara. Både kvinnor och män.
Så här är de:
Jag är gift med en fin man på alla sätt, tillsammans har vi en son. Vi har varit tillsammans i ungefär 6 år. Men problemet är att han sitter alldeles för mycket vid datorn, han ägnar inte så mycket tid åt vår son. Han är mammig och maken blir ledsen för de, han har inte sagt de men jag ser de. De känns bara som om vi är goda vänner som bor tillsammans och inte är ett par längre. Vi har försökt att prata men de jag säger känns inte som de går fram helt, vi har även pratat om skilsmässa. Men vi kommer inte fram till någon lösning, vi har glidit ifrån varandra men han inser inte de. De känns som de är för sent att rädda våran relation de har på gått för länge. Om vi ändå var överens om att skiljas, de är jag som vill skiljas maken vill fortsätta, men de finns inget kvar. De är för sent =( Vill vara han ska förstå de och sluta tjata att vi ska fortsätta tillsammans. Jag vill inte, de visar jag tydligt men han ser de inte.
Jag tror de bästa skulle vara att vi säljer vårat hus betalar skulden som är kvar av pengarna vi får ut av huset och delar på resten av pengarna som blir över. Sen att vi skaffar eget boende och att vi kommer överens om vem våran son ska bo hos och vem som ska ha honom under vissa helger och lov och såna saker. Våran son är för närvarande under 3 år.
Någon som är där just nu? Någon som har varit där? I så fall hur gick de? Hur är era liv idag?