• Bollen82

Superslim någon?

Finns det någon som har provat bantningspillrerna "superslim"?
    Vad har tyckte ni? Gick ni ner mycket? Hur lång tid tog det innan ni fick resultat?

• Svar på tråden Superslim någon?
  • Mrs Winter
    LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2009-11-18 12:33:05 följande:
    Jag började med dom för ca 14 dagar sedan.Verkar funka
    Hur gör du när du slutat med dessa piller? Hur får du vikten att stanna där den är sas?Och inte knata uppåt?
    Ett påspacklat skal är ej allt.
  • Bollen82

LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2009-11-18 12:33:05 följande:

Jag började med dom för ca 14 dagar sedan.Verkar funka
    Ok, har du haft några biverkningar? Hur mycket har du gått ner och är du mycket överviktig?
    Vi är 3 stycken som ska börja med tabletterna så fort dom kommer.
    Har kört med nutrilett nu i över en vecka, och det känns inte som att det blivit något större resultat.
  • LiNdA med SaBiNa o JoPPe

Jag har alltid trott att såna här piller är bluff, men så provade 2 av mina kompisar och gick ner massor....så jag va tvungen att prova.

Det fungerar verkligen för man blir inte hungrig, däremot blir man törstig så in i helvete.

Jag har inte jättemycket att gå ner, nu är det bara 6,5 kilo kvar ungefär

• Mrs Winter
    LiNdA med SaBiNa o JoPPe skrev 2009-11-18 13:32:32 följande:
    Jag har alltid trott att såna här piller är bluff, men så provade 2 av mina kompisar och gick ner massor....så jag va tvungen att prova.Det fungerar verkligen för man blir inte hungrig, däremot blir man törstig så in i helvete.Jag har inte jättemycket att gå ner, nu är det bara 6,5 kilo kvar ungefär
    Hur behåller du din vikt efter detta då?
    Ett påspacklat skal är ej allt.
  • LiNdA med SaBiNa o JoPPe

Jag har inte ätit mig upp i vikt, jag har gått upp av medecin biverkningar.
    Nu har jag slutat med dessa medeciner. Har aldrig haft viktproblem förr....så att hålla vikten blir nog inga problem.

Vi får väl se..

• Whitebeauty

Hej,jag testade super slim i somras.!! Jag gick ner massor,tränade och drack en massa vatten gick hur bra som helst. Inga hälsoproblem alls efter, mådde skitbra.
    Dessutom drack jag ingen alkohol heller, åt inge extra eller nått.

Första och andra dagen hade jag huvudvärk och lite yrsel, men det är väl bara kroppen som säger ifrån till en början för något nytt tillkommer i kroppen typ som en piercing som den vill stöta ut.
    3e dagen mådde jag som vanligt, hade extra energi och ork att träna och promenera mm. En pigg mört helt enkelt..hehe.. jag tror inte dom innehåller droger,som många tror. Jag har testat ephedra i unga dar och det är inget i närheten.
    Ska börja nu igen tänkte jag..beach 2010 here i come...:D

Svar på tråden Superslim någon?