• Bebislängtan82

Behöver en massa tips nu

Ok nu har jag verkligen ide torka. Jag behöver alla tips jag kan få.

Min syster blir 35 imorgon, brorsan 30 på torsdag, sambon 30 den 17 december och kusinen 35 nästa vecka.

Som ni ser är det en massa jämna födelesedagar så jag vill givetvis ge dom nåt speciellt.

Kom med tips.

• Svar på tråden Behöver en massa tips nu
  • Filbunke

Halloj. Synd det var kort varsel för jag har ett bra tips. När min syster fyllde 18 letade jag reda på massa gamla kort på henne. Sen häftade jag ihop papper som jag köpt på panduro i snygg färg. Klistrade in foton och skrev i pratbubblor lite humoristiska kommentarer. Köpte även snygga bokstäver i glitter och skrev med på framsidan. Presenten tog tid men det var värt mödan för alla på hennes fest, inklusive hon själv, tyckte presenten var toppen! Lycka till! =)

ps Billig present, men räkna med många timmar. Och när allt kommer omkring är det ju tanken som räknas ;).

• Bebislängtan82

Det var en bra ide men tyvärr bor jag 40 mil ifrån mina syskon så dom kommer inte få sina presenter förrän i jul. Foton har vi nog inte så många kan jag tro :-O

Är 2010 vårt år
  • Ztinisen

-Upplevelser av olika slag är inne nu. www.liveit.se

-Om det är någon som gillar öl så kan man tex göra i ordning en fin trälåda med en massa olika sorter som är lite ovanliga.

-Är det någon som gillar att laga mat så besök en kryddbod och be dom göra en maffig pressentkorg med en massa olika kryddor, någon god gelè, sylt och kanske något smaksatt kaffe och lite annat skoj.

- Man kan ge bort några veckors matkassar med ingredienser och recept från www.middagsfrid.se kul och uppskattat om man gillar att laga mat och har familj att laga mat till

- Gå in i en hälsokostaffär och be dom göra en pressentkorg med "måbra produkter"
    om det är någon som kan uppskatta det.

Ja...det var lite av mina tips! Håller på för fullt att söka bra julklappar nu så det är därför jag har kommit på allt detta.

Lycka till!

• Filbunke
    Bebislängtan82 skrev 2009-11-16 22:32:52 följande:
    Det var en bra ide men tyvärr bor jag 40 mil ifrån mina syskon så dom kommer inte få sina presenter förrän i jul. Foton har vi nog inte så många kan jag tro :-O
    Okej, då kan det bli svårt. Men tänk på att ge något personligt då, jag köper nästan jämt saker jag själv skulle bli glad av. Lägg en tanke på det utifrån personen bakom, kan inte misslyckas =).
  • Bebislängtan82

Tack för tipsen.

Min bror är kock så han älskar att laga mat :) så ngn av iderna lär jag nog använda

Är 2010 vårt år
Svar på tråden Behöver en massa tips nu