Vitex agnus castus....
Har du använt detta naturläkemedel?
I dropp- eller tablettform? Hade du PCO-s och vad gjorde den för dig?
Har du använt detta naturläkemedel?
I dropp- eller tablettform? Hade du PCO-s och vad gjorde den för dig?
Någon som blivit gravidnär de fått hjälp med äl av de här? Vart kan man köpa de? Och jag har ju ingen mens eller äl när kan man börja med de då?
Men blir de typ av med pco då eller? Man ska ta detta i 3-6mån om man då inte blir gravid innan men ska man då sluta och allt blir bra igen? Visst man måste ju gå ner me om man är överviktig som jag är lite gran. Men äter man de hela tiden eller slutar man efter 14 dagar sedan har man äl och börjar sedan igen då man får mensen första dagen? För jag läste någonstans tror jag att man skulle äta de hela tiden i 3-6 mån och inte sluta me de efter 14dagar? Jag kan ju ha läst fel?
glömde me fråga va heter de ni tar? Och är det tablett eller droppar? Om ni tar droppar hur många tar ni då per gång? Och om det är tablett då tar ni bara en va?
Någon annan som varit med om att detta naturmedlet funkat och man har fått äl och blivit gravid? Sedan kan man köpa från vilken butik på internet? För köpte från vitaminbutiken tror jag det var och de va 1000mg är det samma som dropparna för detta var ju tabletter.
Hej, jag har nu ätit detta sen i torsdags, alltså inte ens en vecka, men mina bröst har svullnat nåt väldigt! Kan det ha med vitex agnus att göra?
Någon annan som varit med om det?