Inlägg från: hallonmedkolasmak |Visa alla inlägg
  • hallonmedkolasmak

Svara JA eller NEJ

Nej

Tycker det är irriterande med folk som sitter med mobilen när man försöker föra en konversation?

• hallonmedkolasmak

Ja, antagligen :)

Intresserad av forskning?

• hallonmedkolasmak

Nej, har slutat följa det. Tycker inte de kommer någonstans och när de väl gör det lär jag få reda på det på något sätt ändå :)

Intresserad av politik?

• hallonmedkolasmak

Nope.

Gillar du att utöva sporter?

• hallonmedkolasmak

Nej

Har du snö där du bor?

• hallonmedkolasmak

Nej, tittar inte på gamla svartvita filmer. Nej har ingen stark politisk tillhörighet, det varierar vilket parti jag "håller på".

Gillar du att bada i badhus?

• hallonmedkolasmak

Nej. För tillfälet går det inte.

Gillar du att städa?

• hallonmedkolasmak

Både och, det är svårt att säga ja eller nej men det fåt gärna vara helt okej nytt men behöver absolut inte vara nyaste :)

Gillar du pasta?

(bastardized: jag skulle kunna utöva en sport, men jag finner det inte lämpligt just nu. Pga hur jag mår har jag också svårt att äta ordentligt och då anser jag det olämpligt att träna, eftersom jag är rätt antingen eller när det gäller sport så skulle jag inte kunna få någon bra balans i det och känner att det skulle göra mer skada än nytta då)

• hallonmedkolasmak
    bastardized skrev 2018-11-25 01:49:08 följande:

Tack för förklaringen och även om vi inte på något sätt känner varandra känns det  sorgligt att läsa att det finns något tungt bakom din nick här på Familjeliv. Hoppas du är på bättringsvägen..

Ja jag tycker mycket om pasta. 

Gillar du att ligga på stranden en hel dag?

Tack för omtanken, ja jag önskar verkligen att jag varit på bättringsvägen men hela veckan som varit har varit raka motsatsen.. på något sätt känner jag att jag "måste" förklara mig, även om det är jobbigt känns det bättre än att lämna frågetecken som någon annan sedan går och tänker på.

Jag gillar stranden, men det stressar mig att göra "ingenting" så att ligga på stranden en hel dag skulle bli allt annat än rogivande :/. Förhoppningsvis kan jag uppskatta det på ett annat sätt i framtiden.

Gillar du glass?
  • hallonmedkolasmak
    bastardized skrev 2018-11-25 02:04:44 följande:

Tråkigt att läsa, verkligen. Jag hoppas jag inte fick dig att känna att jag "prompt ville veta" /rota!?

Ja jag tycker mycket om glass faktiskt :)

Äger du ditt boende?

Nej! Verkligen inte, det är bara min virriga hjärna som inte kan formulera sig ordentligt. Jag föredrar att få frågor istället för att folk ska gå och undra och bilda sig en egen "påhittad" bild, vill jag absolut inte svara skulle jag heller inte göra det :)

Både och, är mitt uppe i en flytt. Det ena boendet äger jag och det andra äger jag inte.

Är du lättlurad?
  • hallonmedkolasmak

Ja, ganska mycket :)

Är du internetberoende?

• hallonmedkolasmak

Nej, oftast inte men det beror helt på ämne, skulle någon säga att all form av psykisk ohälsa bara är inbillning som bara är att ignorera skulle jag förmodligen bli väldigt arg och provecerad. Skulle någon bli arg för något jag sagt skulle jag förmodligen inte bli arg och försöka att lugnt förklara hur jag egentligen menade. (Dåliga jämförelser, men kommer inte på något annat just nu)

Gillar du att se på tv?

• hallonmedkolasmak
    bastardized skrev 2018-11-25 02:39:55 följande:

Makes sense. Vi får hoppas att det inte finns någon som är så urbota korkad...

Nej egentligen inte, gillar dock att se en riktigt bra film.

Går du ofta ut på krogen?

Jo, men tyvärr kan jag säga att det finns så korkade personer... och de är rätt många också (enligt mig för många)...

Nej, jag går inte ut på krogen ofta alls.

Blir du besviken om jag går och lägger mig nu?
  • hallonmedkolasmak
    bastardized skrev 2018-11-25 02:48:48 följande:

Ja det blir jag, sårad så in i helvete, förväntar mig att du är vid min sida tills solen går upp igen... Naturligtvis inte, sov gott och stort tack för att jag fick leka med dig i natt! :)

Är du ofta inne här på Familjeliv?

Ooups, sorry... hehe okej, men till sommaren kan jag vara vaken till solen går upp :) tack själv för att jag fick leka med dig inatt!

Ja, jag är inne här på FL varje dag, typ.

Går du ofta i affärer?
  • hallonmedkolasmak

Ja, helt ok.

Ätit hallon idag?

• hallonmedkolasmak

Nej, skulle helst skippa allt som har med julen att göra i år.

Ser fram emot nyår?

• hallonmedkolasmak

Ja, typ

Tycker det är viktigt att man stavar andra personers namn rätt?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ