Svara JA eller NEJ
Nej
Tycker det är irriterande med folk som sitter med mobilen när man försöker föra en konversation?
Nej
Tycker det är irriterande med folk som sitter med mobilen när man försöker föra en konversation?
Ja, antagligen :)
Intresserad av forskning?
Nej, har slutat följa det. Tycker inte de kommer någonstans och när de väl gör det lär jag få reda på det på något sätt ändå :)
Intresserad av politik?
Nope.
Gillar du att utöva sporter?
Nej
Har du snö där du bor?
Nej, tittar inte på gamla svartvita filmer. Nej har ingen stark politisk tillhörighet, det varierar vilket parti jag "håller på".
Gillar du att bada i badhus?
Nej. För tillfälet går det inte.
Gillar du att städa?
Både och, det är svårt att säga ja eller nej men det fåt gärna vara helt okej nytt men behöver absolut inte vara nyaste :)
Gillar du pasta?
(bastardized: jag skulle kunna utöva en sport, men jag finner det inte lämpligt just nu. Pga hur jag mår har jag också svårt att äta ordentligt och då anser jag det olämpligt att träna, eftersom jag är rätt antingen eller när det gäller sport så skulle jag inte kunna få någon bra balans i det och känner att det skulle göra mer skada än nytta då)
Tack för förklaringen och även om vi inte på något sätt känner varandra känns det sorgligt att läsa att det finns något tungt bakom din nick här på Familjeliv. Hoppas du är på bättringsvägen..
Ja jag tycker mycket om pasta.
Gillar du att ligga på stranden en hel dag?
Tråkigt att läsa, verkligen. Jag hoppas jag inte fick dig att känna att jag "prompt ville veta" /rota!?
Ja jag tycker mycket om glass faktiskt :)
Äger du ditt boende?
Ja, ganska mycket :)
Är du internetberoende?
Nej, oftast inte men det beror helt på ämne, skulle någon säga att all form av psykisk ohälsa bara är inbillning som bara är att ignorera skulle jag förmodligen bli väldigt arg och provecerad. Skulle någon bli arg för något jag sagt skulle jag förmodligen inte bli arg och försöka att lugnt förklara hur jag egentligen menade. (Dåliga jämförelser, men kommer inte på något annat just nu)
Gillar du att se på tv?
Makes sense. Vi får hoppas att det inte finns någon som är så urbota korkad...
Nej egentligen inte, gillar dock att se en riktigt bra film.
Går du ofta ut på krogen?
Ja det blir jag, sårad så in i helvete, förväntar mig att du är vid min sida tills solen går upp igen... Naturligtvis inte, sov gott och stort tack för att jag fick leka med dig i natt! :)
Är du ofta inne här på Familjeliv?
Nej
Ser fram emot julafton?
Ja, helt ok.
Ätit hallon idag?
Nej
Varit på gymmet idag?
Nej, skulle helst skippa allt som har med julen att göra i år.
Ser fram emot nyår?
Ja, typ
Tycker det är viktigt att man stavar andra personers namn rätt?
Nej
Te är gott?