Inlägg från: hallåja |Visa alla inlägg
  • hallåja

Svara JA eller NEJ

Hahaha..nej, tack. Hellre fulla människor som ringer till Securitas för alla problem de har! :)

Japp, 18.30-06.30

Har du haft svininfluensan?

• hallåja

Jag tror också det. Influensa va det iallafall, en jävlig sådan.

Vad ska du göra på din lediga dag idag?

• hallåja

Jo. Jag sprider inte bara rasistiska budskap, jag FUSKAR också! Hör och häpna!
     :) Pussa vovven från mig!

Nästa vecka jobbar jag bara onsdag och torsdag. Chris drar till NY idag så jag är riktigt ledig! :D

Har du nånsin somnat på tåget på väg hem från jobb?

• hallåja

Haha, schysst. Min brorsa somnade en gång efter en kväll i Köpenhamn och vaknade på väg ner igen från Helsingör.

Ja, du. Riktigt skönt! Jag har inte varit ensam på...oj..väldigt länge. :)

Har du torkat bajs inatt? :P

• hallåja

Hahaha. Ah, det finns ju småbarnsföräldrar som också torkar bajs. :)

Ja, det är alltid festligt på Familjeliv ;)

Skulle du kunna tänka dig att raka av ditt hår för att det ska växa ut friskt och fint igen?

• hallåja

Hahaha. Stackare!

Jag? Vettigt? Haha. Ah, jag har ju lyckats skicka iväg några väktare iallafall.

Har du sett hur mycket snö det har kommit under natten?

• hallåja

Ja, en del. Dr Alban va den roligaste! Haha. Inte för att han är rolig utan för att man har roligt åt honom. Petter va den mest tragiska.

Läser du aldrig gamla inlägg? :( Ingen svarar på mina frågor.

• hallåja

Haha. Ja, min pojkväns bomulls-shorts kallingar. Vad det nu heter. Boxer kanske?

Har du snusat?

• hallåja

Haha..nej du. Ingen latex. Ni svarar ju på inläggen innan mig. Det är NI som är långsamma. Okej, denna gången va det jag.

Gillar du McFlurry?

• hallåja

JAAA!! Jättemycket!

Jag måste också jobba, nu börjar morgon-rushen. Folk som inte kan larma av ordentligt. *suck*

Röker du?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ