Inlägg från: Krokimodell |Visa alla inlägg
  • Krokimodell

Svara JA eller NEJ

Är du fascinerad över att Hallonfot har så stort inflytande? Hon berättade 20.45 att hon har kommit på termen "positivism" och man får redan 225 000 träffar på den på Google.

Say it loud. I am unable to say 'proud' and I am proud.
  • Krokimodell

Nej, för jag kan inte förklara för polisen var jag har fått alla pengarna ifrån, och pengarna kan vara märkta. Bättre att lämna in dem och hoppas på en belöning. Man har rätt till hittelön.

Målar du ägg när det är påsk?

• Krokimodell

Nej, för jag kan inte förklara för polisen var jag har fått alla pengarna ifrån, och pengarna kan vara märkta. Bättre att lämna in dem och hoppas på en belöning. Man har rätt till hittelön.

Målar du ägg när det är påsk?

• Krokimodell

Nej, hade inte behövt ställa frågor här i så fall.

Lekte du doktor när du var liten?

• Krokimodell

Definitionen av "hårig" är väl att den har något hår alls, så då får jag svara ja.

Om alla kvinnor får 1 poäng, alla homosexuella får 2, alla som tycker om katter får 2, alla som tycker om kaffe får 4, alla kristna får 5, alla som har alibi för mordet på Olof Palme får 6, alla närsynta får 7, alla med ett psykiskt funktionshinder får 8, alla närsynta får 9, alla invandrare får 10, alla som någon gång har varit på en svensexa får 11, alla som någon gång har varit på en möhippa får 12, alla som någon gång har varit i USA får 13, alla som någon gång har varit i Egypten får 14, alla tatuerade får 15, alla som någon gång har använt en epilator får 16, alla som äger en lamineringsmaskin får 17, alla tjocka får 18, alla som har tavlor hemma får 19 och alla som äger en lagbok får 20 poäng, blir din poängsumma ett primtal då?

• Krokimodell

Nej.

Är "varuskiljare" ett ord du skulle kunna använda naturligt?

• Krokimodell

Nej.

Har du någon gång delat ut visitkort för en begravningsfirma, till rökare, och sagt "tack för att du röker"?

• Krokimodell

Nej.

Lärde dina föräldrar dig att du inte ska svära, fast de svor själva?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ