Svara JA eller NEJ
En av dem, men ingen kontakt med denna....
Har du syskon?
En av dem, men ingen kontakt med denna....
Har du syskon?
Nej.
Tycker du om att simma?
Nej. Men jag gillar dock att göra det.
Har du ont någonstans?
Nej. (Inte vad jag kan komma på iaf)
Har du skadat dig under denna senaste månaden?
Nej, helst ingen mer gång i mitt liv...;)
Vill du resa bort?
Hm, om hon är i en otrygg situation alternativt vill komma hem - JA. Annars låter det väl lockande att bara åka dit och hälsa på du med, om du har råd och tid att åka med så kort varsel.....
Vill du veta vad som ska hända i framtiden?
Nej. Bara ibland för att kanske ha fått chans att uppleva någon artist från förr eller så....uppleva en annan era...
Är du bra på att teckna? (som i att rita)
(Låter som du har goda möjligheter att hälsa på i Spanien, men tycker inte du ska hämta hem dottern om hon har det bra - låt henne njuta av den upplevelsen ett tag till).
Nej.
Liknar du någon kändis?
(Okej, då förstår jag. Tycker att du kan passa på att hälsa på isf och vara med under sista delen av hennes resa där, inte hämta hem henne. Tror säkert att dottern ändå ser det som en upplevelse att få åka i väg, även om hon gjort det innan. Beklagar att mamman inte finns i era liv, men beroende på anledningen så kanske ni klarar er lika bra utan det.)
Nej, jag ger oftast av det jag har även om det inte alltid är mycket...;)
Skulle du vilja vara med i någon film?
(Låter som väldigt knepigt resonemang från mammans sida. Oerhört tråkigt att hon resonerar och gör så.)
Nej. Men hade gärna lärt mig, igen...
Föredrar du att ha det becksvart och knäpptyst när du ska sova?
(Ja, men så länge du värdesätter dottern och ser till att vara där för henne som den förälder du är så kommer det att gå bra. Självklart kommer det komma frågor och kanske även känslor som handlar om att bli övergiven, det viktiga där är väl att möta henne med att du alltid kommer finnas och att mamma har gjort val utifrån hennes högsta möjliga förmåga. En person kan inte göra mer ifrån sig än vad de har förmåga till - ditt ex hade inte mkt till förmåga låter det som.)