Inlägg från: Ikka |Visa alla inlägg
  • Ikka

Svara JA eller NEJ

Nej.

Är du spontan?

(En väl utvald partner från din sida kan absolut tillföra något gott till både dig och din dotter - många familjer i dagsläget ser ju långt ifrån ut som kärnfamiljen från förr. Men i de familjer som är välfungerande brukar det finnas massvis med kärlek, oavsett de är biologiskt kopplade till varandra eller ej.)

• Ikka

Nej, inte ens i närheten....

Bor du i lägenhet?

(Kan inte annat säga än att jag önskar dig lycka till framåt!)

• Ikka

Rapa som i genren rap? Tja, kanske?

Rapa som i att vara mätt? Nej, det kan jag inte. (Men en tjejkompis var grym på det och att rapa "scobidobidoo") =P

Har du några dåliga ovanor?

• Ikka

Nej. Men jag kan blåsa ut eld så att den slocknar. =D

Kan du segla?

• Ikka

Nej, men halvsover på soffan....(men snaaaart blir det sängen, nu har värsta magvärken släppt)....

Finns det någon särskild anledning till att du är vaken nu?

• Ikka
    w3s skrev 2013-12-31 04:42:17 följande:
    Nej, du håller ju aldrig käft i lektrådarna, därför är jag vaken och svarar.

Lovar du att drömma om mig nästa gång du somnar?

Hahahahaha!!!! =D

Nej, det lovar jag inte.

Är du vaken ännu? (Jag vaknade lite före 11, duschat, äter, känner mig förvånansvärt pigg trots nattsuddande, men inte sovit tills efter 10 någon gång under det här året eller föregående tror jag) ;)

• Ikka

Nej, men däremot trött för jag lyckades inte somna i natt när jag borde....sov 3 timmar i sträck, sedan 1-2 timmar med lite fram-o-tillbaka-sömn....

Är du nöjd med hur din nyårsafton blev?

• Ikka

Nej - enligt mig är ingen folkgrupp värre än någon annan oberoende av religion, etnicitet, kultur osv. Däremot finns det individer i varje folkgrupp som beter sig illa, det går inte att komma ifrån hur vi än gör. Extremister, terrorister, psykopater, våldtäktsmän/kvinnor, mördare osv. finns i alla länder och oberoende av vilken religion, kultur eller etnicitet personen bakom handlingarna har - är min erfarenhet. 

Har du ätit frukost ännu?

• Ikka

Nej, men månaden efter...;)

Tycker du att början av ett år känns bättre än slutet av ett?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ