• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • Monleon

Nej. Att bädda sängen innebär att man avsiktligen inte avser att gå tillbaka till den på en ansenlig framtida tid (dvs, en hel dag). Ser gärna att min säng står öppen för mig och mina infall att sova... den kan ju också få representera en öppenhet inför spontanitetens antimoder - lättjan. Är du för ofta inne på lektrådar?

• Sippan76

Ja..den senaste tiden..eller ofta o ofta..iaf när jag är inloggad här inne:)

Har du druckit ditt morgonkaffe än?

• Fairy of the Valley
    nej dricker inte morgonkaffe.

ska du till VC idag?

Sippan76 skrev 2010-01-28 23:59:50 följande:
    Nej..vet du? ;) heheSnöar det hos er?
    (indisk healing)
    Måste leta reda på var jag tappade bort mig själv...
  • Sippan76

Fairy of the Valley: Oki..alltid lär man sig nåt nytt:)

nej, jag ska inte dit idag..

Ska du arbeta idag?

• Majbarnen
    Monleon skrev 2010-01-29 00:16:22 följande:
    Nej. Att bädda sängen innebär att man avsiktligen inte avser att gå tillbaka till den på en ansenlig framtida tid (dvs, en hel dag). Ser gärna att min säng står öppen för mig och mina infall att sova... den kan ju också få representera en öppenhet inför spontanitetens antimoder - lättjan. Är du för ofta inne på lektrådar?
    Det där måste jag kopiera
    Sippan76 skrev 2010-01-29 07:40:40 följande:
    Fairy of the Valley: Oki..alltid lär man sig nåt nytt:)nej, jag ska inte dit idag..Ska du arbeta idag?
    Nej, jag är ledig!!! Tjohooo {#lang_emotions_tongue_out}

Ska du göra något kul i kväll?
  • Sippan76

Jaaa :) Svarade på frågan om scones i den andra tråden;)

Fortsätter då... Bakar du idag? :)

Svar på tråden Svara JA eller NEJ