• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • hallåja

Hahaha. Ah, det finns ju småbarnsföräldrar som också torkar bajs. :)

Ja, det är alltid festligt på Familjeliv ;)

Skulle du kunna tänka dig att raka av ditt hår för att det ska växa ut friskt och fint igen?

• Blitz

Ja, har redan vart med om de typ.. Fast då hade jag inget val egentligen!

Har du nånsin stulit något?

• leia83

Ja nær jag var tonåring tog jag ett linne och sedan skæmdes jag i ett helt år.

Om jag torkat bajs inatt? ØØØH JA något så djævulskt mycket, dom har hjælpts åt att sprutlackera hela badrummen, sængarna både med bajs och spya. Explosioner kan man kalla det. Vidrigt!!!
    Inte kul nær redan sjuka mænniskor blir sjukare.

Har du gjort något vettigt inatt?

• hallåja

Hahaha. Stackare!

Jag? Vettigt? Haha. Ah, jag har ju lyckats skicka iväg några väktare iallafall.

Har du sett hur mycket snö det har kommit under natten?

• Blitz

NEJ. Inte alls, suttit på mitt arlset o säkert gått upp 2 kilo av godiset.. Borde nog sova{#lang_emotions_undecided}

Kan du rapa hela ord?

• leia83

nej kan inte rapa på bestællning tyværr

Ær du vaken æven om du inte jobbar bratty?

Har du træffat någon kændis?

• hallåja

Ja, en del. Dr Alban va den roligaste! Haha. Inte för att han är rolig utan för att man har roligt åt honom. Petter va den mest tragiska.

Läser du aldrig gamla inlägg? :( Ingen svarar på mina frågor.

• Blitz

jag har träffat kändisar ja!

E vaken, är en nattuggla, fast nu har de spårat ur ordentligt med sovtider..

Nej rimbro, håret e lika platt o tunnt som vanligt.. Fast de e mjukt som babyhår {#lang_emotions_laughing}

Har du haft kalsongen på dig nån gång?

Svar på tråden Svara JA eller NEJ