• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • bastardized

Ja jag älskar att pyssla. Renovera Amerikanska 50-tals cabbar eller bygga ute rum är lika rogivande. Tycker om att skapa med mina händer.

Funderat på att emigrera?

• hallonmedkolasmak

Funderar just nu, så ja :) har bott 11 månader i Kina och skulle vilja bo en liknande period igen - minns inget från innan jag flyttade hit. (Hit = till sverige)

Måste ha det mörkt för att kunna sova?

• bastardized

Kina är fascinerande och ett land jag tycker om att besöka. Hoppas du vågar/får möjlighet att testa :)

Nej. Jag jobbar "konstiga" tider och behöver ofta vara vaken då det är mörkt här hemma i Sverige för att kunna vara behjälplig i andra världsdelar. Har vant mig vid att kunna sova när som helst och hur som helst.

Gillar du bilar, alltså ser dem som något mer än bara ett transportmedel?

• hallonmedkolasmak

Nej

Tycker du att sommartiden borde sluta existera?

• bastardized

Ja, men egentligen är frågan inte så viktig för mig.

Har du medverkat i TV vid något tillfälle?

• hallonmedkolasmak

Ja

Är du beroende av internet?

• bastardized

Ja om det gäller det jobbrelaterade, absolut inte när det kommer till mitt privatliv. Jag mer än gärna skyfflar nätet åt sidan då jag är ledig.

Uppskattar du en god bok?

• hallonmedkolasmak

Ja, om jag kan lyssna på den så jag kan göra annat samtidigt. Har inte riktigt ro till att sitta och läsa.

Blir du besviken på mig om jag säger att jag ska lägga bort mobilen och försöka sova nu?

• bastardized

Nej inte alls men vill att du ska veta att jag uppskattat att få "leka" med dig i natt. Önskar dig en god natt :)

Lördagen fylld av planer?

• hallonmedkolasmak

Ja, den är rätt uppbokad :) & uppskattar också att fått "leka" med dig här inatt. Vi kanske ses någon mer natt när vi båda är vakna ;) sov gott, när det blir din tur.

Ser du fram emot julen?