• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • kokosnötmjölk

Det är tråkigt när traditioner som "ska" vara mysiga blir mer traumatiska och kaosartade :/...

Nej, men däremot har jag lyssnat på ett oräkneligt antal böcket under alla mina sömnlösa nätter...

Har du lätt för att somna när du väl lägger dig i sängen?

• bastardized

Jag somnar jättelätt och precis som du tycker jag om att lyssna på böcker.

Har du ett klädesmärke du uppskattar och oftast köper?

• kokosnötmjölk

Läste klistermärke typ tre gånger innan hjärnan programmerade in rätt ord, haha... nej jag har inget klädesmärke jag gillar speciellt.

Föredrar du sommarvärme före minusgrader och snö?

• bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2018-12-10 02:53:57 följande:

Läste klistermärke typ tre gånger innan hjärnan programmerade in rätt ord, haha... nej jag har inget klädesmärke jag gillar speciellt.

Föredrar du sommarvärme före minusgrader och snö?

Haha!!

Jag jag gillar värme mest, mina hobbys gör sig bäst i sol..

Har du kört eller åkt motorcykel?

• bastardized

Ja men hyfsat tror jag, i min nära umgängeskrets finns både snutar och jurister så man kanske har snappat upp en del. 

Tycker du det är vackert med nyårsraketer?

• kokosnötmjölk

Ja, det är väldigt vackert. Men samtidigt väldigt ovackert när raketerna hamnar i fel händer (tex när en granne nästan satte eld på sitt eget hus)....

Har du planer för nyårsafton?

• bastardized

Ja fest hemma hos en mycket god vän.

Har du kvar dina första skor?