• Hallonröd

Svara JA eller NEJ

Den gamla är slut och jag hittade ingen ny, vi kör väl en omgång till...?...{#lang_emotions_wink}

Ställ vilken fråga som helst och ställ den så att man endast kan svara JA eller Nej. Den som har svarat på frågan ska ställa ny fråga till nästa.

Då kör vi {#lang_emotions_smile} 

// Bad sound kills good music...
  • Svar på tråden Svara JA eller NEJ
  • bastardized

Nej men det är en ganska svår fråga egentligen då jag spelar mycket i olika sammansättningar och det kräver ju att man ibland tar "kommandot", men det är ju inga orkestrar i egentlig mening.

Håller ditt nyårslöfte än?

• bastardized

Nej det är ingen favorit. 

Tycker du att den nya regeringsbildningen är positiv?

• kokosnötmjölk

Nja, att det öht finns en regering, dock 4,5 månad i efterhand, är positivt. Hur jag ställer mig till den nya regeringen håller jag gärna för mig själv :) 

Kan du sova även om det är ljust i rummet du ska sova i? 

• bastardized

Ja det fungerar då det många gånger är tvunget i mitt yrke. Har vant mig helt enkelt.

Har någon fast tid att gå upp eller kan du ta sovmorgon?

• kokosnötmjölk

Idag? Det är oklart, men mycket möjligt. Vad som är säkert är i alla fall att jag inte kommer vara på bra humör när jag vaknar om jag ska upp tidigt. 

Är du en morgonmänniska? 

• bastardized
    kokosnötmjölk skrev 2019-01-21 02:10:57 följande:

Idag? Det är oklart, men mycket möjligt. Vad som är säkert är i alla fall att jag inte kommer vara på bra humör när jag vaknar om jag ska upp tidigt. 

Är du en morgonmänniska? 

Jag menade idag vilket blev lite otydligt, sorry!

Nej men är nog ingen direkt kvällsmänniska heller. Min arbetssituation har gjort mig flexibel och jag är nog i mitt rätta då jag har något intressant att ägna mig åt.

Har du någon hemlig dröm bara du känner till som du vill förverkliga?