Svara JA eller NEJ
Ja även om jag håller med dig om att det är rätt segt just nu.
Har du ditt drömjobb?
Ja även om jag håller med dig om att det är rätt segt just nu.
Har du ditt drömjobb?
Ja och är fortfarande aktiv i en del när tid finnes.
Beställt/bokat solsemester inför kommande vargavinter?
Nej men det låg lite lite puder i morse när jag hasade mig ur bädden. Tycker om ett vitt landskap annars.
En stark partipolitiskt tillhörighet?
Nej jag tycker att det kan kännas lite äckligt, ohygieniskt faktiskt... Har dock tillbringat många-många timmar i bassänger då jag var "elitsimmare" då jag var yngre....
Utövar du någon form av idrott?
(Hoppas det inte beror på något allvarligt)
Ja det kan vara rogivande faktiskt.
Är du några med att ha "up to date" tekniska prylar?
Noga
Både och, det är svårt att säga ja eller nej men det fåt gärna vara helt okej nytt men behöver absolut inte vara nyaste :) 
 Gillar du pasta? 
 (bastardized: jag skulle kunna utöva en sport, men jag finner det inte lämpligt just nu. Pga hur jag mår har jag också svårt att äta ordentligt och då anser jag det olämpligt att träna, eftersom jag är rätt antingen eller när det gäller sport så skulle jag inte kunna få någon bra balans i det och känner att det skulle göra mer skada än nytta då)
Tack för förklaringen och även om vi inte på något sätt känner varandra känns det sorgligt att läsa att det finns något tungt bakom din nick här på Familjeliv. Hoppas du är på bättringsvägen..
Ja jag tycker mycket om pasta.
Gillar du att ligga på stranden en hel dag?
Tråkigt att läsa, verkligen. Jag hoppas jag inte fick dig att känna att jag "prompt ville veta" /rota!?
Ja jag tycker mycket om glass faktiskt :)
Äger du ditt boende?
Ja ibland kan jag nog vara det.
Tillbringar du mycket tid på nätet?
Ja när det kommer till mitt arbete då jag är nästan tvingad till att vara uppkopplad jämt. Älskar dock att kasta telefonen och laptopen åt helvete när jag är ledig, känner mig fri och kan slappna av på riktigt då..
Har du lätt för att brusa upp?