Svara JA eller NEJ
Ska du spela Bingolotto ikväll?
Nej. (Den heter "bereden väg", gammaldags imperativ, samma som "arbetare i alla länder, förenen eder". Många tror att det ska vara "bered en väg", första gången jag sett någon skriva "bered den väg", ingen kritik, bara en reflektion.)
Äger du mer än fem spel?
Nej.
Brukar du (om du är heterosexuell man, annars får du "översätta" till din situation) roa dig med att föreställa dig Sherley Phelps naken för att bli homosexuell, för att sedan föreställa dig Fred Phelps naken för att bli heterosexuell igen, och eventuellt ändra fram och tillbaka några gånger till?
Nej.
Brukar folk som inte känner varandra, diskutera dina FB-inlägg med varandra?
Ja.
Om du läser tidningen och ser en annons där det står "VARNING!!!!!!!! www.facebook.com handlar inte om noshörningar.", fast det inte står www.facebook.com utan en för dig okänd adress, kollar du den adressen för att se vad det är då?
Ja (sov). Mamma sade att jag kunde gå ner och se Godmorgon Sverige. Jag gick ner och såg att de skulle sända Extra Aktuellt. Jag stängde av och gick upp. När mamma frågade, sade jag att det var bara Extra Aktuellt. Jag förstod inte varför mamma flög upp ur sängen, som skjuten ur en kanon. Aktuellt som Aktuellt.
Tror du att Usama bin Laden dog den gången som USA ska ha dödat honom?
Ja, om jag hade bil och körkort. Sedan har det att göra med var.
Är du arg för att ingen krokodil har sagt "mobiltelefon" till dig den här veckan?
Skrev N3NN3 en fråga med osynligt bläck?