Svara JA eller NEJ
Ja det fungerar då det många gånger är tvunget i mitt yrke. Har vant mig helt enkelt.
Har någon fast tid att gå upp eller kan du ta sovmorgon?
Ja det fungerar då det många gånger är tvunget i mitt yrke. Har vant mig helt enkelt.
Har någon fast tid att gå upp eller kan du ta sovmorgon?
Idag? Det är oklart, men mycket möjligt. Vad som är säkert är i alla fall att jag inte kommer vara på bra humör när jag vaknar om jag ska upp tidigt. 
 Är du en morgonmänniska? 
Jag menade idag vilket blev lite otydligt, sorry!
Nej men är nog ingen direkt kvällsmänniska heller. Min arbetssituation har gjort mig flexibel och jag är nog i mitt rätta då jag har något intressant att ägna mig åt.
Har du någon hemlig dröm bara du känner till som du vill förverkliga?
Nej jag slarvar lite där.
Är du social i offentliga sammanhang?
Nej! Jag är definitivt inget fan av större folksamlingar och tycker bara det är jobbigt att behöva vara social med många okända personer samtidigt. Plus att jag aldrig har en aning om vad jag ska säga för att inte irritera någon (konflikträdd...). 
 Har du bra fantasi? 
Ja jag tror jag har rätt hyfsad fantasi, drömmer ofta om hur jag ska skapa mina framtida byggprojekt..
Är du klar med din utbildning?
Nej, definitivt inte. 
 Har du någon dröm som fortfarande inte gått i uppfyllelse? 
Ja flera, jag har ännu inte ägt en Cadillac Eldorado Convertible 1953 tex..
Bor du i en storstad?
Sett ur ett värdsperspektiv, nej. Sverigeperspektiv ja. Fast jag bor ju inte mitt i Göteborgs citykärna och så har jag halva familjen och släkten i annan stad så det blir en del tid där med :) 
 Har du skottat snö idag?
Jag bor i Göteborgs utkant, Hovås om du kanske känner till det? Flytten går strax ner till Särö.
Nej det är inte mycket av den varan här just nu.
Har du varit i ett kärleksförhållande som varat mer än 5 år?
Nordvästra för mig indikerar Hisingen!?
Nej inga husdjur för tillfället.
Är det läggdags?
Nej det blir jag absolut inte men jag tycker om att tillbringa tid ihop med dig. Jag ska möta upp en "kund" på Landvetter vid 16-tiden i morgon där jag behöver vara fräsch så kanske är det dags att säga god natt!?
Är du ofta inne på Familjeliv?
Ja. Det är nog dags att försöka sova snart i alla fall, sov gott :) och lycka till med mötet på Landvetter :) 
 Ja, någon/några gånger/dag (natt?). 
 Gillar du choklad?
Tack och önskar dig en god sömn också, tack för tiden jag fick tillbringa tillsammans med dig!
Ja.
Åkt spårvagn?
Ja.
Kört traktor?