Svara JA eller NEJ
Ja det blåser som fan, är orolig för ett träd på tomten som jag borde ha sågat ner för länge sedan..
Har du tågluffat?

Ja det blåser som fan, är orolig för ett träd på tomten som jag borde ha sågat ner för länge sedan..
Har du tågluffat?

Nej, tyvärr!
 Behöver du ställa klockan till imorgon bitti?
 (@Bastardized: Hoppas trädet håller, vidrig blåst)
Tack, får bli motorsågen snarast....
Nej i morgon får jag sova hur länge jag vill vilket ska bli skönt.
Har du bokat in en solresa inom en snar framtid?

Nej, brukar ha gjort det men inte nu. Lutar dock åt Kroatien i maj.
 Gillar att åka tåg?
Kroatien är underbart, brukar åka ganska regelbundet till ön Krk vilken jag varmt rekommenderar, det är lite högre standard än vad som är brukligt på fastlandet och naturen är väldigt vacker. Finns en linbana på ön som bara måste upplevas....
Ja jag tycker det är ganska kul att åka tåg, brukar alltid träffa trevligt folk att språka med.
Har du befogenhet att framföra något mer fordon än bil?

Nej men har upptäckt att jag har för lite att fylla mina lediga dagar med, letar ett "hobby-bil-projekt" för att lindra rastlösheten på.
Finns det en plats du regelbundet besöker då du har sommarsemester?

Nej.
Spelar du golf?

Nej inte egentligen, kul ihop med vänner.
Tycker du Familjelivs forum reagerar och uppdaterar oerhört segt irriterande ofta?

Ja.
Skulle du vilja flytta?

Ja.
Idrottar du?

Ja.
Tröttnat på vårt så kallade vinterväder än?

Nej jag har varit på restaurang och umgåtts med lite vänner samt tagit en rund för inköp av jeans, en jacka och några skjortor.
Skulle du kunna vara utan mobil samt dator i en vecka utan att skulle ställa till ett rent helvete för dig?