Inlägg från: Anonym (aj aj aj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (aj aj aj)

Att ta en tjejs oskuld.

AtroCious skrev 2009-11-17 19:29:58 följande:
    Varför inte?
    För att jag trode jag skulle dö, ont som satan gjorde det!
  • Anonym (aj aj aj)
    AtroCious skrev 2009-11-17 19:33:15 följande:
    Anonym (aj aj aj) skrev 2009-11-17 19:31:59 följande:
    Så du kan ingen tjej njuta av sin sexuella debut?
    Det kan dom säkert men det är nog inte många skulle jag tro. Oftast är man spänd, orolig etc...
  • Anonym (aj aj aj)
    AtroCious skrev 2009-11-17 19:39:33 följande:
    Anonym (aj aj aj) skrev 2009-11-17 19:34:40 följande:
    Jag vet många som inte haft ont.Jag själv hade inte alls ont.
    Lyckliga du! Jag kunde inte gå på en hel dag Det var min man som jag nu varit gift med i 9 år som tog min oskuld. Han var försiktig o jag var otroligt kåt. Vi körde på i flera omgångar innan han till slut lyckades. Det kom en jäkla massa blod också så det kändes inte fräscht heller! Gången där på var jag fortfarande otroligt spänd men då gick det lättare.
  • Anonym (aj aj aj)
    Stårschan skrev 2009-11-17 22:06:40 följande:
    Så då skulle det vara intressant at höra hur det kändes för din man. Killen som tog min oskuld märkte nog ingen skillnad alls - men nu var ju han också oskuld så han ahde inget att jämföra med då i alla fall. Nu kanske han inte längre minns hur det var?
    Nu frågade jag han rakt ut o han fattade inget. Varför undrar du sånt älskning sa han?!

Jo, han säger att det var spännande men svårt att koncentrera sig när han såg att jag hade ont. Jag var den första han tog oskulden på så allt var nytt för han också. Han säger att han i början trode att det inte skulle så ont men när han såg blodet blev han övertygad på nått sätt. Han glömde o njuta säger han och var mest rädd att jag aldrig mer skulle vilja ha sex
  • Anonym (aj aj aj)
    AtroCious skrev 2009-11-17 22:15:56 följande:
    Anonym (aj aj aj) skrev 2009-11-17 22:04:08 följande:
    Hade lätt bytt det mot tillfället jag tappade oskulden, ångrar mig djupt. Hade gärna tagit smärta mot att det var med rätt person.
    Detta var kvällen innan vårt bröllop, vi hade tillsammans bestämt att det skulle va o bli så. Jag ville inte att det skulle ske på själva bröllopsnatten för på nått sätt visste jag att det skulle göra ont (varför vet jag inte). Detta var med rätt person och vi satt långt in på natten o småpratade, drack skumpa o jag kände mig mer hans på nått sätt. Så trots att det gjorde fruktansvärt ont så är det nått som jag fått uppleva med den jag älskar mest på denna jord. Det var nog den ända smärta jag fått uppleva orsakad av han (om man kan säga så) under dessa 9 år.
Svar på tråden Att ta en tjejs oskuld.