Inlägg från: Stårschan |Visa alla inlägg
  • Stårschan

Att ta en tjejs oskuld.

kcynia skrev 2009-11-17 19:16:35 följande:
    Njutning?!? tjejer som blir av m oskulden njuter knappast..
    Inte? Det märkte jag inte att man inte fick göra...
    Vänligen tillse att hjärnan är inkopplad i god tid innan du öppnar munnen.
  • Stårschan
    Anonym (aj aj aj) skrev 2009-11-17 19:34:40 följande:
    Det kan dom säkert men det är nog inte många skulle jag tro. Oftast är man spänd, orolig etc...
    Anonym (aj aj aj) skrev 2009-11-17 19:34:40 följande:
    Det kan dom säkert men det är nog inte många skulle jag tro. Oftast är man spänd, orolig etc...
    Oftast var du det ja. Jag hade sportat hela uppväxten och längtat i flera år efter att äntligen få komma isäng med en kille på riktigt. Orden spänd och orolig fanns inte med i mitt medvetande alls! Kåt, glad och lycklig däremot!
  • Stårschan
    Anonym (aj aj aj) skrev 2009-11-17 22:04:08 följande:
    Lyckliga du! Jag kunde inte gå på en hel dag Det var min man som jag nu varit gift med i 9 år som tog min oskuld. Han var försiktig o jag var otroligt kåt. Vi körde på i flera omgångar innan han till slut lyckades. Det kom en jäkla massa blod också så det kändes inte fräscht heller! Gången där på var jag fortfarande otroligt spänd men då gick det lättare.
    Så då skulle det vara intressant at höra hur det kändes för din man. Killen som tog min oskuld märkte nog ingen skillnad alls - men nu var ju han också oskuld så han ahde inget att jämföra med då i alla fall. Nu kanske han inte längre minns hur det var?
Svar på tråden Att ta en tjejs oskuld.