Att ta en tjejs oskuld.
Hur känns det när man tar en tjejs oskuld?
Är själv en tjej så är nyfiken hur det känns för er killar.
Trist att säga det här men jag förlorade min oskuld på en cykel!! Så det gjorde inte speciellt ont när jag väl hade sex. XD
Att "ta" någons oskuld är ett stort ansvar och kan kräva tålamod. Det kan vara en besvärlig process. Var tillsammans med en tjej för en massa år sedan som var oskuld när vi träffades. Det tog många veckor och många försök innan det slutligen gick vägen. Gick bara inte.
Av själva tillfället minns jag inte så mycket av hur det kändes mer än en stor lättnad att vi hade klarat av det.
Men vi hade ändå en massa skön sex innan dess. Det var på många sätt en bra erfarenhet för det lärde en verkligen att man kan ha sex utan nödvändigtvis penetrera. Blev mycket smek och oralsex. Har nog färgat min syn på sex och tycker inte att penetrering behöver vara grand finale när man har sex.
Kommer ihåg när vi träffades. Hon följde med mig hem (träffades på en fest) och vi hånglade som snabbt blev mer. Då säger hon att hon är oskuld. Blev lite paff, dels pga att hon var 20 och dels för att hon hade varit så het och villig att det kändes som ett under att hon lyckats hålla sig från att bli av med oskulden tidigare (fast några tafatta försök hade hon varit med om). Själv hade jag för den delen aldrig varit med om en oskuld (hon är den enda hittills).
Mitt svar till henne var att det kan vi vänta med, men vi kan had det skönt ändå. Slickade henne vilket hon gillade, väldigt mycket . Hon kom i en våldsam orgasm. Så häfig att jag nästan trodde något var fel.
Det var oerhört upphetsande och eggande att vara den första mannen som hon fick orgasm med. Det var magiskt, för oss båda.
Tror att hon liksom jag ansåg att det var den gången som oskulden försvann snarare än när mödomen gav efter slutligen lång senare.
Anonym (HAHA!) skrev 2009-11-25 19:18:08 följande:
En yngre tjej frågade lite på skoj om jag skulle kunna tänka mig att bli hennes första. Jag svarade förmodligen inte. För stort ansvar och press, vill inte att det ska bli fel.
Då blev hon sur och anklagade mig för att inte tycka att hon är attraktiv.
Njutning?!?
tjejer som blir av m oskulden njuter knappast..
Jag har bara tagit en oskuld, min frus. Jag tog henne på bröllopsnatten. Hon var 32 då och nervös för debuten, men det gick jättebra. Det var det skönaste sex jag hade haft. Men det berodde kanske inte på att hon var oskuld. Det var en väldigt spännande situation att ha väntat så länge tillsammans. Och det har fortsättningsvis varit skönare sex med henne än med mina tidigare flickvänner.
Tagit två tjejers oskulder och inget jag vill göra om.
Kan absolut inte säga att det var kvalitativt sex någonstans.
Båda gångerna var jag var rädd för att göra illa henne och således skrämma henne från sex så jag var ju inte i mitt esse.
Hon vet ju inte vad hon gillar och inte gillar så det går ju inte att ha en dialog innan. Det blir inget bra.
Båda av dem var flickvänner till mig och vi fortsatte ju att ha sex som bara blev bättre med tiden men det är ju en inlärning för alla.
Ska jag vara ärlig så förstår jag inte vad grejen med att ta en oskuld kommer från. Känns lite som att det är någon fjortisfantasi som killar har. Personligen har jag hellre sex med tjejer som haft många killar innan.
Är absolut ingen skillnad mot en som inte är oskuld. Glöm det där med mödomshinna etc.
Däremot så kan det finnas en emotionell bit som gör det speciellt. Men rent fysiskt nada skillnad.
Ännu en fossiltråd väckt.
Har tappat räkningen hur många oskulder man har tagit när man va ung som 15-18 år. Men kan komma ihåg över 7-8 st. För mig gjorde det ont en enda gång. Jag fick inte in den i missionär ställning, så hon satte sig på mig och trängde sig in (som ni jävlar-vill-jag-bli-av-med-oskulden). Och jag vet att det gjorde ont hos henne också, Men sen va det ganska glidit för oss både, sen kom man efter 3 minuter som man oftast gjorde på den tiden . Väldigt har tjejerna alla gjort, sen har dom säkert haft ont några av dom. Men alla gånger har varit fantastiska och skönt. En del har varit i förhållande och en del vara vänner.