• sara23

    Vi som vill ha ett plus 2010 :)

    Hej, finns det plats för en till?
    Jag & min man har försökt få + nu i 2 månader, å idag kom mensen Känner mig så besviken. Men det är väl bara å fortsätta att försöka..
    Så nu hoppas vi båda på + ibörjan av 2010
    // Sara

  • sara23
    Happiness skrev 2009-12-03 08:37:47 följande:
    Hej!Nu kastar jag mig in på denna tråd också. Hoppas det är OK! Ni verkar vara ett gäng glada och framför allt hoppfulla tjejer. Skönt att man kan stötta varann i detta ibland sega o ch tålamods prövande testande (fniss).Efter MA för två veckor sen är jag på jakt efter ÄL. Haha ingen som sett till någon? Man blir ju snart idiot av allt testande....menmen det kommer absolut vara värt det. Känns skönt att kunna snacka lite med er då min underbara sambo börjar undra om inte detta testande gått lite väl långt. Haha..Ja det gäller ju att pricka in dom stackars få timmarna man har på sig. Sen är det bara att vänta tills nästa tåg. KOnstigt att det föds så många i världen som det gör. Kram på er!
    Hej

    Hahaha nä det har jag dessvärre inte
    Beklagar missfallet! Va du långt gången??
    Hihi, jag har med börjat fundera på det där med ägglossningstester, för det är ju verkligen inte lätt å veta när man har ägglossningen! Men min man tror bara att man kommer bli stressad av det, å det stämmer nog.
    Jag kommer i alla fall testa med grapejuice den här månaden, en del säger ju att det ska vara bra, så det är ju värt ett försök
    Kram
  • sara23
    Happiness skrev 2009-12-03 09:03:12 följande:
    Grapejuice....Det var något nytt för mig. Hugaligen det låter surt. Men det låter ju kanon, allt är värt att testas för att få dom fantastiska blå plussen.Jag var i v.15. Fick föda fram min lille/lilla som dog i magen. Men jag fick se hon/han och på något sätt förstod jag att allt var till det bästa. Jag fick ett lugn inom mig även om det är jätte sorgligt. Lider med alla som får gå igenom detta.Om man är yngre så skulle jag ta det hur lugnt som helst. Det är ingen idé att stressa som du skriver. Men jag känner att varje månad tickar iväg och jag måste skynda på lite. All lycka till dig och jag förväntar mig att grapefrukten ger utslag. Kram
    Jo det är rätt surt, men man vänjer sig efter ett tag
    Det låter fruktansvärt. Jag beklagar verkligen.
    Men hur gammal är du? Jag är 24 år, så jag känner ingen press på så sätt, men ändå vill man så gärna ha ett litet knyte.
    Jag har velat ha barn i flera år, men har inväntat min man, som inte har känts sig redo förräns nu. Vilket jag känner stor tacksamhet för att han har blivit
    Tack så mycket. Detsamma till dig! Hoppas att det blir en 2010 för oss båda & alla andra tjejer här inne
    Kram
  • sara23
    Blomsterblad skrev 2009-12-03 09:59:35 följande:
    Hej, vi kommer börja bebisverkstan runt nyår efter mensen. Så jag har en lång väntan tills dess. Men hoppas du plusar i dec :) kram
    Tack så mycket, det hoppas vi med
    Vad spännande att ni ska börja efter nyår...det är verkligen en speciell känsla när man väl beslutar sig för å börja försöka bli gravid
    Kram
  • sara23

    För oss spelar det inte heller någon roll när bebis kommer. Innan vi började planera för en graviditet ville jag ha barn i december..men nu spelar det verkligen inte roll, det kommer när det kommer

  • sara23
    Ett två tre skrev 2009-12-04 13:02:05 följande:
    Jag har dragit på mig en kraftig UVI, skit oxå Känns som månadens chanser gick rätt i dass...
    Fy vad tråkigt!! Å det gör ju så ont med! Har du fått behandling för den??
    Nja men det är väl inte säkert, när har du ägglossning??
  • sara23
    Blomsterblad skrev 2009-12-03 19:13:20 följande:
    ja det känns spännande :) När har du bim då? Vi får följas åt tycker jag :) kram
    Jag har precis fått min mens, så 3 januari blir väl nästa gång...så jag kommer att ha ägglossning omkring 16-21 december. Så jag hoppas verkligen att det blir något den här gången!
  • sara23
    Ett två tre skrev 2009-12-04 15:11:41 följande:
     Jag hade äl nu i veckan, är väl därför jag fått UVI tänker jag, vi har jobbat aktivt på ett pluss, hehe Ja jag får antibiotika nu, började direkt efter läkarbesöket. Ont ja, aj aj, kissa glasbitar typ!
    Haha, jag förstår
    Men sa du till läkaren att ni har börjat i bebisberkstaden?? För det finns ju antiobitika som är lite snällare..
    Hoppas att det blir bättre snart, man brukar ju känna en klar förbättring inom någon dag.
    Ta hand om dig Kram
  • sara23
    Ett två tre skrev 2009-12-05 08:44:31 följande:
    Ja läkaren vet om det och han fattade oxå varför jag fått UVI nu, haha, pinsamt. Han sa att det är jätteviktigt att man kissar efter så man inte får infektion  Hrm. Jag fick nån antibiotika som är speciellt för UVI så den är säkert lite snällare. Jag hoppas det för jag brukar bli lite smådålig av antibiotika men det får gå som det går, det måste ju gå bort.
    Men vad bra, då borde han ju tänkt på å ge dig något som är lite snällare!
    Känner du någon förbättring än??
  • sara23
    Ett två tre skrev 2009-12-05 22:24:44 följande:
     Ja det svider mycket mindre men nu har jag börjat blöda istället, tidig mens antar jag, eller om det kommer av UVI. Blir väl inget pluss den här månaden, som väntat... Men tråden heter ju pluss i 2010 så...
    Hihi det är sant.

    Sitter faktiskt å läser om att man kan vara gravid trots mens...har faktiskt tänkt å testa nästa vecka...för jag har vissa symtom å så...

    Jo men det kan ju vara för todog mens, eller nidis,

    Nähä nu ska jag gå å sova, så upp tidigt å jobba imon.

    Natti natt
Svar på tråden Vi som vill ha ett plus 2010 :)