Haft en bra dag? (17/11)
Idag, tisdag
Idag, tisdag
Den har varit OK, men inte mer än så.
Har sovit bort dagen faktiskt. Men varken jag eller grabben sov så bra inatt, så det behövde vi väl. Nu blir det nog inte så bra inatt heller, eftersom vi sov hela dagen idag.
En del bra stunder och en del konflikter. Summa summarum blir "ok".
jag svävar på moln!!
barnen har varit snälla! de har haft en dålig period ett tag o varit mycket gnälliga
,men idag? BRA!! dessutom har 13åringen fått vaccin för svininfluensan-gick bra!
o jag har förnyat min insulindelegering på jobbet ,o det gick ju bara bra!
o nu ska jag snart se dr house.
Begravde min 1 månader gamla dotter igår..så dagen kan nog lättast beskrivas med den första punkten..pissig.
Liten måne skrev 2009-11-17 21:17:29 följande:
Fantastisk dag! Fick resultatet från en 15 hp juridiktenta: godkänd! Det trodde jag aldrig! Hurra för mig!
Dagen började riktigt pissigt, men sen gick jag till jobbet och träffade alla fina konfirmander och efter det hade vi en träff inför vår resa till Taizé så då blev det fina minnen tillsammans med mina finaste ungdomar i ungdomsgruppen så nu svävar jag nästan på moln! Så jag röstade "bra"
Dagen började bra med RUL och jag fick se min friska bebis för första gången, och tackålov var det bara 1. Sen låååångt arbetspass som var oerhört segt så dagens betyg som skulle vart "svävar på moln" drogs ner till "bra". Sen ställde jag mig och diskade slut på resterande krafter när jag kom hem.
Gårdagen, dvs 17/11 var helt okej. Den här dagen däremot har bjudit på väldigt mycket irritation så jag känner mig som ett monster och klockan är bara 08.04... grrr...