• bebbi

vilket försök lyckades ni på?

Hej alla lyckliga par, undrar.. vilket förök lyckades ni bli gravida på.

Kramar och grattis =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-17 22:30
    Alltså vi som gör/gjort ivf eller liknande =)

• Svar på tråden vilket försök lyckades ni på?
  • bebbi
    Jenii skrev 2009-11-17 22:12:18 följande:
    Första ;) dudå?
    Hej tack för att du ville dela med dig =) jag börjar spruta på Onsdag de är första försöket är ej gravid än =( Men tror att de kommer gå bra.. vilken vecka är du i??

Kram
  • Jenii

Jo men det kommer att gå jätte bra ! jag blev gravid på örsta försöket de två gånger som vi ville .. jag är i vecka tolv nu :)

• mazquE

Första försöket med båda barnen.
    Fast jag fick testa två gånger nu med andra barnet, var nog lite väl ivrig och snabb när jag tog grav testet första gången. hehe

• bebbi
    Jenii skrev 2009-11-17 22:15:51 följande:
    Jo men det kommer att gå jätte bra ! jag blev gravid på örsta försöket de två gånger som vi ville .. jag är i vecka tolv nu :)
    fasen va bra =) vilken tur, varför fick ni göra ivf? Vi får göra de pga manlig faktor, min man har få till antalet men dem han har är snabba spermier, jag är helt frisk =) kram
  • bebbi
    mazquE skrev 2009-11-17 22:18:11 följande:
    Första försöket med båda barnen. Fast jag fick testa två gånger nu med andra barnet, var nog lite väl ivrig och snabb när jag tog grav testet första gången. hehe
    Hej jasså du med på första försöket=) Ja hoppas de blir så för mig med varför fick ni göra ivf? jag skrev i tidigare min anledning, =) Ja du vet ju hur man är man skulle helst vilja ha en spåkula så man kunde se in i framtiden på vilket försök man själv lyckas på men de går ju inte såklart =)
  • Jenii

Nej vi har inte gjort ivf .. men jag hoppas verkligen att det går bra för er !:)

Svar på tråden vilket försök lyckades ni på?