• mirian

Vi som är tillsammans med ALBANER, tråd 2!!!

Vi som är tillsammans med ALBANER, tråd 2!!!

Någon mer som är tillsammans/gift/har barn med en alban?

Från Albanien, Kosovo, Makedonien...?

Så alla ni som är tillsammans/gifta/har barn med en alban, detta är tråden för er!

• Svar på tråden Vi som är tillsammans med ALBANER, tråd 2!!!
  • Elijza

Oj vad spännande! Hoppas allt går bra!

• pindile

Nu är jag Dada igen!!
    välkommen till världen lilla Dea :)
    allt hade gått bra, gud va skönt nu kan man slappna av och bara glädjat me dom åt deras lilla tös.

• minskatt
    pindile skrev 2010-02-14 21:12:37 följande:
    Nu är jag Dada igen!!välkommen till världen lilla Dea :) allt hade gått bra, gud va skönt nu kan man slappna av och bara glädjat me dom åt deras lilla tös.
    å va skönt, grattis dada
  • Mirian82
    Nu är jag Dada igen!!välkommen till världen lilla Dea :) allt hade gått bra, gud va skönt nu kan man slappna av och bara glädjat me dom åt deras lilla tös.
    Åhh vad underbart!!! Jag undrade vad det var du väntade på så. Bor de i Sverige? Kram Annah
  • Elijza
    Grattis!
  • pindile

tack ska ni ha!! ja dom bor 200 meter härifrån. tyvärr  kan jag inte gå dit än för vi e magsjuka hela bunten här hemma.....längtar efter o få se den lilla tösen :)

• Waldo

En ot fråga men ni kankse kan hjälpa mig

Jag ska för första gången hem till en familj som kommer från Kosovo
    Jag kan inget om denna kulturen

Ska jag ha med mig en speciell gåva?
    Hälsar man på någon speciellt sätt, tar i hand, kram, kindpussar?

Jag är själv väldigt intresserad av etnisk matlagning. Är det oartigt av mig att vilja prata mat med mamman trots att jag inte träffat henne tidigare

• PetraD
    Waldo skrev 2010-02-16 23:03:54 följande:
    En ot fråga men ni kankse kan hjälpa migJag ska för första gången hem till en familj som kommer från KosovoJag kan inget om denna kulturenSka jag ha med mig en speciell gåva?Hälsar man på någon speciellt sätt, tar i hand, kram, kindpussar?Jag är själv väldigt intresserad av etnisk matlagning. Är det oartigt av mig att vilja prata mat med mamman trots att jag inte träffat henne tidigare
    kan nog inte svara på allt.. men kanske något..
    behövs nog ingen speciell gåva. alla är ju olika så tror att är tacksamt med "vad som" för att visa uppskattning
    ta i hand brukar ju vara det vanligaste..
    tror mamman skulle uppskatta väldigt om du säger att du är intresserad av matlagning och gärna skulle vilja lära dig mer
  • minskatt
    PetraDeliu skrev 2010-02-17 14:42:37 följande:
    kan nog inte svara på allt.. men kanske något..behövs nog ingen speciell gåva. alla är ju olika så tror att är tacksamt med "vad som" för att visa uppskattningta i hand brukar ju vara det vanligaste..tror mamman skulle uppskatta väldigt om du säger att du är intresserad av matlagning och gärna skulle vilja lära dig mer
    ja precis ta i hand me alla när du kommer och går .....lycka till
  • smadelene
    minskatt skrev 2010-02-14 14:00:58 följande:
    ja jag har frågat....de e hans pappa som överreagerar men de kommer ordna sig säger han men även om jag får sen så vet i fan om jag vill, inte nu iaf!! jag har benjamin sen tidigare som snart e 7 sen har vi elliot som e 16 månader. Vi har pratat om de i helgen och jag sa typ att e inte jag välkommen så e ju inte barnen de heller och att min kille får tuffa till sig lite för så här kan vi ju inte ha de....och han verkar förstå för nu har han varit hemma me mig och barnen sen vi pratadeoch jag e helt hundra på at de inte handlar om arrangerat äktenskap,, han vill dit för hans kusin ska gifta sig men efter mitt utbrott åker han nog inte dit heller
    jag har det precis som du....... usch...
  • minskatt
    smadelene skrev 2010-05-14 23:13:12 följande:
    jag har det precis som du....... usch...
    ush ja! tråkigt att höra men samtidigt skönt att jag inte e ensam om de:-P

hoppas de löser sig
  • DanneSkl

Är det bara tjejer som blir tillsammans med albaner eller finns det killar också? Skulle jag som kille kunna dejta en albansk tjej typ? :)

• pindile

Finns en del 3, inte mkt skrivs där just nu men det kanske kan komma igång igen om nån skriver :) Kolla längre upp i tråden där e nog en länk till den nya

• Lukom

Hej hur funkar detta är ny på familje liv och vill delta i denna tråden!!!

Svar på tråden Vi som är tillsammans med ALBANER, tråd 2!!!