varför svarar ingen??
det är ingen som svarar på mina inlägg här på familjeliv inte så kul funderar starkt på att byta denna sidan är ju inte alls rolig..
det är ingen som svarar på mina inlägg här på familjeliv inte så kul funderar starkt på att byta denna sidan är ju inte alls rolig..
Vad har du startat för tråd?
Vad är de inte svarar på, vilka inlägg har du gjort? Jag får inte alltid massvis med svar de gånger jag frågar nåt, men sånt är livet.
Ibland är det ett rasande tempo och ditt inlägg traskar fort ner.
Eller så kan ingen svara.
Eller så har folk inte förstått frågan.
Det kan bero på mycket.
v 18
är i v 18 och ska på ultraljud imorgon.. syns nappt på mig att jag är gravid och jag mår presis som vanligt men igår fick jag höra hjärtljuden så jag vet att det finns en liten därinne. Jag är lite nervös inför ultraljudet är det något särskilt man ska tänka på?? och när började magen synas på er?
När jag var på ul fick jag inga "goda råd att tänka på". Bara traskade dit och de kunde ändå se allt.
Jag hade ganska stor mage, men jag är kort i rocken så nånstans skulle hon ju ta vägen liksom .
Men du kan väl inte ta det personligt. Alla har inte svarat på mina trådar heller och inte på inlägg varje gång. Ibland tycker folk att det är intressant det man frågar efter och ibland inte. Eller så kan de helt enkelt inte svara! Din fråga där skulle t ex jag inte kunna svara på.
Men hoppas att det går bra! Lycka till!
TS, de är vanligt att de inte synd förens långt in i 5e-6e månaden! Så oroa dig inte =)
jag tar det inte personligt men man är ju ivrig och vill ju gärna ha många svar direkt liksom. Det är min första graviditet kanske därför det inte syns så mycket då.
finns ju månadstrådar så du kan hänga med i grupp som ska ha samma månad som dig så ni kan prata av er om allt som sker.
Förstår vad du menar! Ibland kan man känna sig väldigt osynlig här på FL. Speciellt om det händer tråd efter tråd. Men tror mycket beror på att det skrivs så otroligt mycket hela tiden så inlägget trillar liksom ner i listan och söker man då inte specifikt efter det du skrivit om så är det svårt att hitta...