• Mirix

Ny tid för ÖF för Regnbågsbarn i Stockholm!

Ny tid för ÖF för regnbågsbarn EFTER nyår är TISDAGAR 12.30-14.30!

Sprid vidare e ni snälla och KOM, annars måste de lägga ner!

• Svar på tråden Ny tid för ÖF för Regnbågsbarn i Stockholm!
  • paprikatingeling

Ja, gå dit! :) Det vore väldigt trist om de lade ned när vi äntligen snart har en bebis att gå dit med... Vi kommer själva så fort vi har fått ut bebisen och den fått växa till sig lite.

• Apolline
    paprikatingeling skrev 2009-11-30 18:13:48 följande:
    Ja, gå dit! :) Det vore väldigt trist om de lade ned när vi äntligen snart har en bebis att gå dit med... Vi kommer själva så fort vi har fått ut bebisen och den fått växa till sig lite.
    Ja, jag vill också att det ska finnas kvar tills vi får barn! Men jag vågar inte gå dit nu, innan jag ens har mage.
  • borkalito

Jag vill gärna gå. Var är det?

• paprikatingeling

Den ligger i Hammarby sjöstad: www.stockholm.se/-/Serviceenhetsdetaljer/

Såg ett anslag på vår BVC att de drar igång regnbågsverksamheten den 12 januari. Vi kanske, kanske tänkte ta oss dit. Vår son har ju ingen större glädje av det än så länge, men vi tänkte att det kunde vara trevligt för oss! Någon som kommer på tisdag?

• Mirix

Vi kommer ju tvärr inte på länge, Mira gårju på dagis o ingen ny bebis

Men det e klart ni ska gå paprikatingelingar, det eu inte så att Liten måste vara nära nån, det e ju ni som behöver nån att snacka av er med!

• hughelund

Paprika, vi kanske kommer, alltså jag och E. T jobbar. Vore så himla kul att träffa er och lilla underverket =) Visst skulle ni vara hemma båda två nu? Kram

• paprikatingeling

Hughelund: Ja! Det vore ju jättekul om ni kom! Vi kommer om det inte är typ -15 fortfarande. Och japp, vi är hemma båda två (och kommer båda två). Kram!

• H o p e

Jag kommer på tisdag om lillan e frisk. Hon är lite förkyld nu men hoppas att det är på bättringsvägen. Hoppas fler kommer!

.?:*¨¨*:?. Gustav född 070730.?:*¨¨*:?. Ebba född 090120.?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Ny tid för ÖF för Regnbågsbarn i Stockholm!