• LovisaTilda

Vilken tidning till 14-årig tjej?!

Har en syster som är 14 år. Var i Ullared häromdagen och köpte lite julklappar där till henne , lösnaglar, parfym+duschset och sminkborttagningsservetter.

Funderar nu på att också beställa en prenumeration på en tidning, men VILKEN??? får ju inte bli fel, tänk om jag beställer världens mesigaste tidning =)
    Hon är ju som sagt 14 år och det är ju lite känsligt i den åldern med killar å allt!

Jag funderar på Frida eller Solo?! Är dessa bra? Andra förslag??
    Vad köper man annars i julklapp till en 14-åring?!

• Svar på tråden Vilken tidning till 14-årig tjej?!
  • lövet2

Min 14-åring är mest intresserad av smink, musik och fotboll. Hon önskar sig en prenumeration på fotbollstidningen Goal. Utöver det är det mest olika sorters smink och t-shirts med tryck från hennes favoritartister (Brokencyde och Hollywood Undead).

Go for it!
  • Göteborg

Veckorevyn?

Shut up when I'm talking to you! You hear me? Answer me!
  • MamiDiddi

Frida är en bra tidning för en tonåring, jag själv läste Frida när jag var i den åldern. Solo är också bra, men vet inte vilken ålder de riktar sig.

• idiblon

Veckorevyn eller Frida, typ.

• yuzz

Inte solo, lite för vuxet tycker jag. Även vecko revyn, men Frida är bra tycker jag för en tjej i hennes ålder. Men du känner ju henne bäst, kika i dem i affären innan du bestämmer dig.

(¯`°?.¸♥ Salsabeel 10/3-2007 & Ayman 23/8-2008 ♥¸.?°´¯)
  • cicci85

Jag läste Veckorrevyn i den åldern. Frida när jag va lite yngre, i mellanstadiet. Solo är kanske för lite äldre, kommer inte ihåg när jag började läsa den, men va 12 när den startade och kommer ihåg att jag inte ville köpa den i början för jag tyckte det va pinsamt att den handlade så mycket om sex...

• sisterinlaw

Jag läste också VR i den åldern men jag vet inte om jag skulle rekommendera den idag med tanke på hur den idag promotar trad. könsroller.

Inte heller Frida iaf tycker jag- den slutade jag läsa när jag var typ 12-13 efter det var det töntigt!

Läser ens 14-åringar veckotidningar idag? Läser de inte bara en massa bloggar?

Jag skulle ge Spotify Premium istället.

Svar på tråden Vilken tidning till 14-årig tjej?!