Onda sammandragningar v31?
Fy helvete vilka sammandragningar jag hade inatt. Vaknade och hade riktig rejäl mensvärk (sådär ont man får när missfall ska ut med redigt krampaktig molvärk som går från rygg å till magen och det känns som man vill dra i sig en hel karta alvedon plus några doser morfin typ) och höll i sig till och från hela natten. Vet att jag vaknade otaliga gånger under natten och jämrade mig för det gjorde så ont och jag är inte den som brukar klaga över "mensvärk" normalt sett.
Hjälpte verkligen inte hur jag än la mig. Kan ju ärligt säga att jag tappade räkningen på hur många gånger jag vaknade. Vid 8-tiden på morgonen började det lugna ner sig sen har jag inte kännt av det nå mer idag *peppar peppar*
Hade jag varit mer vaken och inte halgroggy så hade jag ju självfallet stigit upp (om det hade gått) och ringt förlossningen och pratat med dom, och blir det samma sak inatt också så ringer jag eller ska man avvakta?
Har ju inte blött eller något och miniskrot lever ju uppenbarligen eftersom det levt om nästan hela dagen.
Ska sammandragningarna börja göra så ont nu? Ska man ringa förlossningen även om dom är oregelbundna? Är i v.31.