• Freddan

Spelar verkligen inte storleken ngn roll?

Det är mannens könsorgan - penisen, picken, snoppen, batongen, kuken - jag tänker på.

Detta må vara ett fruktansvärt uttjatat ämne, men jag kan inte låta bli att ta upp det igen. Varför då undrar ni? Jo, oftast när en sån här fråga kommer upp så svarar de flesta att storleken spelar förstås ingen roll. Men är det verkligen så? Upplever du som kvinna att det verkligen inte har ngn betydelse om mannens/killens kuk är 13 cm eller 19 cm i eregerat tillstånd? Likaså om omkretsen är som en varmkorv eller mer som en frukostkorv?

Jag själv är överlag väldigt förtjust i stora kroppsdelar, såsom bröst rumpa tex. De ger mig en större tillfredsställelse både visuellt och rent fysiskt när jag har sex.

Ni som har erfarenhet av både minde och större kukar, är storleken irrelevant eller är den ena skönare än den andra?

Drömmer man som kvinna nån gång om att få uppleva en rejäl bamse?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-23 11:54
    Storleken spelar uppenbarligen roll om man får tro svaren här. Om den sen ska vara stor, lagom eller liten så verkar det råda en rätt subjektiv uppfattning.

• Svar på tråden Spelar verkligen inte storleken ngn roll?
  • Anonym

Jo storleken spelar en viss roll. Det behöver inte vara i supersize, men självklart känns en större mer. Sen kan det visuellt vara upphetsande med större, fast viktigare är att den är fin.

• Anonym (hmm)

Nja, alltså storleken är inte ALLT, men den bidrar väl endel!

Min sambo är välutrustad och han är den enda som gett mig en vaginal orgasm.
    Andra killar ha kunnat gett de genom att stimulera klitoris o sen använda sina fingar, så de rör g punkten på rätt sätt.
    Men är snoppen för liten, så stimulerar de inte på mig.

O visst en grov sak får ju en själv o känna sig mer trång, vilket i sin tur gör att man känner sig mer självsäker, skönare, men detta är väl lite inbillning kanske.
    En smal snopp och kanske i samband med att man är väldigt blöt får faktiskt mig o känna mig som ja är rätt slapp, man ligger o kniper o kanske lägger ner mer energi på de än på allt annat, blir lite av en ond cirkel om du förstår...

Tror de e som du säger med killar med, de flesta tänder på stora bröst tex. En tjej som är "platt" älskar man ju givetvis för det, men i hemliga drömmar kanske de där rejäla tuttarna dyker upp =)

• Freddan
    Anonym skrev 2009-11-20 08:49:09 följande:
    Jo storleken spelar en viss roll. Det behöver inte vara i supersize, men självklart känns en större mer. Sen kan det visuellt vara upphetsande med större, fast viktigare är att den är fin.
    Ok, det förstår jag. Men skulle du vilja påstå att killar med större kuk är sämre i sängen eftersom de kanske tror att det inte behöver anstränga sig med en rejäl batong mellan benen?
  • Freddan

Anonym (hmm) skrev 2009-11-20 08:53:42 följande:

Nja, alltså storleken är inte ALLT, men den bidrar väl endel! Min sambo är välutrustad och han är den enda som gett mig en vaginal orgasm. Andra killar ha kunnat gett de genom att stimulera klitoris o sen använda sina fingar, så de rör g punkten på rätt sätt. Men är snoppen för liten, så stimulerar de inte på mig. O visst en grov sak får ju en själv o känna sig mer trång, vilket i sin tur gör att man känner sig mer självsäker, skönare, men detta är väl lite inbillning kanske. En smal snopp och kanske i samband med att man är väldigt blöt får faktiskt mig o känna mig som ja är rätt slapp, man ligger o kniper o kanske lägger ner mer energi på de än på allt annat, blir lite av en ond cirkel om du förstår... Tror de e som du säger med killar med, de flesta tänder på stora bröst tex. En tjej som är "platt" älskar man ju givetvis för det, men i hemliga drömmar kanske de där rejäla tuttarna dyker upp =)
    Intressant det du skriver om självsäkerthet och trång mus. Det har jag aldrig hört förut.
  • Anonym (hmm)
    Freddan skrev 2009-11-20 08:54:33 följande:
    Ok, det förstår jag. Men skulle du vilja påstå att killar med större kuk är sämre i sängen eftersom de kanske tror att det inte behöver anstränga sig med en rejäl batong mellan benen?
    Inte sämre i sängen. Men de känns ju givetvis mindre under själva akten.
    Däremot tycker ja de är avtändande om killen är allt för stolt över sin snopp. Att de bara vill visa upp den etc, då blir ja bara anti. Självförtroende är bra, men de ska inte gå till överdrift!
  • LyckligtSlut

Jodå, det spelar roll. Både kvinnan och mannen, hur trång/slapp eller stor/liten man är vill väl helst passa ihop med den slags friktion man behöver och gillar.

En kuk som är för liten för en kan vara lagom för en annan. Kvinnor kan också ändras i storlek för att bli större och sedan mindre, som är bekant för de flesta.

Förstår dock inte vad en frukostkorv är!

• elinamedtheo

Alltså hellre tjock än lång. Det bästa sexet jag har haft var med en kille som inte hade speciellt lång, kanske hade 14-15cm men den var grov som attan och det var första och enda gången jag har fått orgasm genom samlag.
    När en kuk är för lång så är det inte ett dugg skönt eftersom vissa ställningar inte alls funkar. Mitt ex hade en på 22cm och bakifrån gick inte överhuvudtaget eftersom det gjorde ont så det är inte roligt det heller.

• Anonym
    Freddan skrev 2009-11-20 08:54:33 följande:
    Ja det kan jag hålla med om. De jag har varit med om har haft mindre har varit gudar på tex oralsex. Medans de med supersize har trott att det räcker att via upp bamsen och sen penetrera... Vilket blir väldigt trist sex..
  • Freddan
    LyckligtSlut skrev 2009-11-20 08:58:00 följande:
    Jodå, det spelar roll. Både kvinnan och mannen, hur trång/slapp eller stor/liten man är vill väl helst passa ihop med den slags friktion man behöver och gillar. En kuk som är för liten för en kan vara lagom för en annan. Kvinnor kan också ändras i storlek för att bli större och sedan mindre, som är bekant för de flesta. Förstår dock inte vad en frukostkorv är!
    Låter onekligen helt logiskt. Men om du "fick välja" mellan en riktigt stor och en ännu större? Skulle det locka mer att välja den största av de två?

Heter det inte frukostkorv? Det trodde jag var sådana där lite grövre knubbigare korvar som man jämt fick i skolmatsalen och som serverades tillsammans med rotmos.
Svar på tråden Spelar verkligen inte storleken ngn roll?