Cajsasmamma ; Mantorp, Östergötland.
Glad travamatör som även jobbar på en travskola och hoppas på och bli färdig körinstruktör under 2010.
angelofthedevil ; Bor på Gotland.
Är mammaledig. Har två shettisar, en inkörd å en som skall köras in.
Isnogood: Södermanland..Jobbar heltid på fabrik.
1 islänningshingst-2007, 1 shettishingst-2006, 1 tinkersto-1996 o 1 islänningssto-2004.
Vargaa: Bro/Bålsta, Uppland.
Jobbar heltid och har häst med min syster. Nordsvensk bruksvalack, -04, rider enligt AR/CR-principer och håller på att köra in honom.
Lolo21: Småland, Kalmar.
Pluggar till USKA, jobbar extra i äldreomsorgen och har en son på två år. Har en islänning född 93, ett musblack sto som heter Dimma. Vi rider i skogen och myser mycket, vi gillar att borsta och pyssla. Tölt är favoriten hos både matte och häst.
cress:Närke Utanför örebro .
2 islandshästar,en valack fux*92 och ett silvermusblackt sto *02 och en fux shettis *93
JAMES OLIWER: Bor på Gotland.
Har 4 shettisar (1 valack -95, 1 sto -95, 1 hingst - 09, 1 dräktigt sto -99) Har en vbl valack -95 och en Tinker hingst -08. Rider och Kör. Pluggar datagrund + CV, samt starta eget + bokföring, till våren börjar jag plugga USKA.
Fru X/Surahammar - Man o Barn -87 -89, barnbarn -09
jobbar som Kyrkvaktmästare
egen häst/dressyr *krumelurtant* (glad amatör...) Gillar att pyssla med hästarna o vågar inte hoppa.
Kör gärna om jag har en kompetent groom med.
Haft hästar 30 år i sträck... skulle vara konstigare utan
Essence (SWB) -91 Eminent - Pan xx - Juan - Nero, inköpt -93
Humle (SWB) -09 Hermes - Tolstoy - Pan xx - Juan, inköpt -09
Rider ibland araben: Ghom -87 Pomar-Gaffizon, ägs av Stallägaren sedan -87
I stallet finns också unghästen "B" -06 Silvano-Stanford
Jag o mina hästar har bott i det stallet sen -88, kollektivstall med liten upplyst sandpaddock.
Sialch: Årsunda i Gävleborg. Restaurangbiträde i vardagen.
Halvblod dressyr inriktad, 1 minshettis, 1 shettis, 2 inhyrningar i form av en travarnordis som är ridhäst, c-ponny som tävlat hoppning.