Va gör jag för att han ska sluta misshandla våra katter?!
Jag ahr en son på snart fyra år och vi har tre stycken katter. Dom stora katterna är vana vid att han drar i dom och sånt men han är rätt snäll mot dom men kattungen är en helt annan historia.
Han håller fast katten, drar i han slår honom och jag vet inte vad. Ibland är grabben så hårdhänt att katten bara skriker för att de gör så ont.
jag ahr försökt allt känns de som. Prata med lillen, sätter honom vid väggen, spelförbud, tvförbud kattförbud de ena efter de andra men han lyssnar inte.
Jag tror absolut inte att han vill skada katten men han gör det ändå och lyssnar inte när jag säger att han får ont.
Idag hände något med kattungen jag vet inte vad. Jag hörde bara ett skrik och sprang ut i tv-rummet. Då höll lillen i katten och jag sa till honom att släppa honom. Kattungen haltar nu på benet. Han försöker stödja sej lite grann. verkar inte som han har jätte ont för han piper bara lite när jag tryckte på benet så jag tror inte det är brutet men ska ringa vet imonn ifall han inte blitt bättre.
Men vad ska jag göra åt min son? Jag blir helt galen på honom!!!
Funderar starkt på att ge bort katterna men vill helst inte detta.
Nån som har tips och råd på hur jag ska få honom att förstå?