• Gumman1980

Kraftig övervikt, när började de synas att ni var gravida??

Som rubriken tyder,

Ni med kraftig övervikt när kunde folk se på er att ni var gravida??

När märkte ni själva att magen började bli större??

är i vecka 21 och tycker inte min mage har blivit större... :S

Tacksam för svar...

• Svar på tråden Kraftig övervikt, när började de synas att ni var gravida??
  • Du är allt

Själv såg jag det redan i v.8 men i v.12 var det inga tvivel... Kom tillbaka till jobbet då efter semestern och alla bara stirrade!

♥ Isabelle 070616♥
  • Inkalinka

Själv kände jag i v.12, men upplevde mig själv som "extra" tjock under några veckor innan det verkligen syntes.

• Mary Jo

jag själv kände på magen i v.12-13 men i v.18 blev den jättestor!!

• jini

jag e i v26 å tycker inte att min mage har ändats den är hårdare å å större men jag ser det inte????
    det är kul att alla som känner mig ser =)

• Gurkan

Tja jag får väl skriva, jag har ju BMI 30 så jag lider ju rent siffermässigt av fetma :D

Jag har precis gått in i vecka 18 men på mig började det synas för några veckor sedan. Magen blev hård istället för mjuk och degig och blivit rund på ett annat sätt och mina kläder har blivit rejält trånga men jag har inte gått upp alls i vikt.
    Jag trodde ju inte att det skulle synas på en tjockis som mig så snabbt (vilken fördom!).

• Ruggugglan

Den började synas runt v. 18. Nu är jag i v. 30 och det syns att jag är gravid. Har 30kgs övervikt.

BF 24 januari.
  • LillaFlingan

Du är allt skrev 2009-11-21 09:43:14 följande:

Själv såg jag det redan i v.8 men i v.12 var det inga tvivel... Kom tillbaka till jobbet då efter semestern och alla bara stirrade!
    vilken FIN mage du har!!!

på mig syntes det oxå jättetidigt denna gången =)
    förra gången var det väl omkring v20-25.. bilder finns i galleriet..
  • Novia

Är REJÄLT överviktig och det har börjat synas på mig de senaste veckorna, är i v.24. Men de som inte vet att jag är gravid kan säkert fortfarande tro att jag bara är väldigt tjock om magen.

• Gumman1980
    Novia skrev 2009-11-22 21:30:46 följande:
    Är REJÄLT överviktig och det har börjat synas på mig de senaste veckorna, är i v.24. Men de som inte vet att jag är gravid kan säkert fortfarande tro att jag bara är väldigt tjock om magen.
    Hej!
    De känns samma här, de ser bara ut som man har ätit fel och gått upp i vikt, lite tråkigt. :(
    Men som sagt vad gör man, är man kraftigt överviktig så är man.. :(
  • Gumman1980
    Novia skrev 2009-11-22 21:30:46 följande:
    Känner du av din bebis mycket i magen?
    Jag känner ingenting ännu är i vecka 21+3.
Svar på tråden Kraftig övervikt, när började de synas att ni var gravida??