• Teza73

    Har nån lyckats till slut trots rökning, lr tack vare rökstopp???

    Jobbar hårt på att sluta röka då jag VET att det minskar chanserna en hel del.
    Men vill ändå höra andras erfarenheter.

    Ingen behöver komma med förmaningar å så, vet jag är puckad som röker och jobbar som sagt hårt på den biten.

    Min sambo och jag har försökt bli gravida i drygt 3 år, i våras gick vi igenom et misslyckat ivf. Jag har 2 stora barn sen tidigare, men nu när jag är äldre verkar det inte alls vilja ta sej. inga fel hittas på oss annars. Jag är 36 år gammal-

    Finns det nån där ute som varit i min sits, ,men som till slut ändå lyckats???

    Antingen trots rökning lr kanske på grund av att ni slutat???

    Vill bara ha lite pepp, då jag känner att tiden rinner ifrån mej/oss.
    Jag är lyckligt lottad som har barn det vet jag, men min sambo har inga egna, å trots att han älskar dom jag har, längtar han ju starkt efter en egen lite knodd.

    Lycka till alla där ute som kämpar, stor styrkekram

  • Svar på tråden Har nån lyckats till slut trots rökning, lr tack vare rökstopp???
  • Pimpinellan

    Finns ett par här som lyckades efter 19 år. Vet inte om mannen eller kvinnan eller båda rökte,men hon blev snabbt gravid efter rökstopp.

  • Teza73

    Tack Pimpinellan, behöver massor me sånt, peppar som 17

    Hur har de gått för dej då, kommer ihåg dej och att ni oxå kämpat ett tag. Hoppas allt går bra

    Kramar

  • Swweetiie

    Jag vet inte OM det hjälpte eller om det var en extrem slump att jag blev gravid..

    Jag har rökt sen jag var ca 14-15 år, minns knappt, har försökt få barn med min sambo i ca 2år med hjälp av hormon sprutor. Sen beslöt jag mig "Att nu jävlar det fanimej nog!" Har säkert försökt 15 ggr, med olika alternativ, nu sluta jag tvärt o vägra ge efter suget.