• ratwoman

Är jag bisexuell??

jag vet hur du känner det. det är så jag känner dagligen...

jag mådde mycket dåligt av det så jag satte mig ner och pratade med min man om detta.. han tog det väl inte så bra i början därför att han missförstod mig och det som jag menade..

men efter att vi pratat och pratat så förstod vi varandra och det känns så skönt att han vet om mina tankar och funderingar..

så mitt råd till dig ts det är att prata med min sambo när du är redo för det.

om du vill får du gärna inboxa mig

• ratwoman

haha haha haha jag menar så klart att du ska prata med DIN sambo haha haha inte min...

så tokigt det kan bli ibland

ratwoman skrev 2009-11-22 19:24:39 följande:
    jag vet hur du känner det. det är så jag känner dagligen... jag mådde mycket dåligt av det så jag satte mig ner och pratade med min man om detta.. han tog det väl inte så bra i början därför att han missförstod mig och det som jag menade.. men efter att vi pratat och pratat så förstod vi varandra och det känns så skönt att han vet om mina tankar och funderingar..så mitt råd till dig ts det är att prata med min sambo när du är redo för det. om du vill får du gärna inboxa mig
  • ratwoman

Jag förstår verkligen att du tycker att det är läskigt för jag kommer ihåg att jag var LIVRÄDD när jag skulle prata med min man.

Här hade han gift sig med en (vad han trodde var hetero) tjej och så kommer hon och säger att hon tänder på tjejer.

Jag har själv aldrig varit intim med en tjej men jag skulle vilja och det vet min man om.

Han vill inte att jag ska gå isäng med någon tjej utan att prata med honom först (vilket jag förstår) och det tänker jag självklart inte göra...

ALLTING som kommer att hända kommer att vara 110% ärligt gentemot min man.

jag har sagt till honom att när jag kysser en tjej/kvinna första gången så kommer jag att göra det när han inte är i närheten men om det skulle leda till något mer än så så kommer jag att prata med honom först...

oj vad rörigt inlägget blev.,. men jag hoppas att det hjälpte något

• ratwoman

var 100% ärlig mot din sambo det är det enda rådet som jag kan ge dig.. både för hans skull med speciellt för din egen skull.

Anonym (fundersam) skrev 2009-11-22 19:32:40 följande:

Min fråga handlar inte alls om det är ok att vara otrogen...skriver ju själv att de kan jag inte vara bara för att kolla hur de är att ha sex med en tjej...Frågan är den som jag ställer...är jag bi? vad ska jag göra?
Svar på tråden Är jag bisexuell??