• Anonym (123)

Frågor till er killar om onani

Varför vill ni killar knulla den bruden ni ser i en porrtidning samtidigt som ni onanerar?

Varför kan ni inte onaner och tänka och fantisera om er partner i stället?

Är det sk "normalt" att ni tänker på andra kvinnor och onanerar fast ni är lyckligt gifta?

Älskar min sin fru/sambo om man hellre tar saken i egna händer än att man har sex med sin fru? eller betyder det att vhon inte är tillräckligt attraktiv då?

• Svar på tråden Frågor till er killar om onani
  • Anonym (456)

1. Vem har sagt att vi vill knulla den vi ser i en p-blaska? Däremot tänder män mer på det visuella. Vi blir kåta på det vi ser och inte i lika stor utsträckning på en känsla som ni kvinnor gör.
    2. För att vi inte är kvinnor. Däremot om man fick ta ett kort alt. filma sin partner naken skulle jag gladeligen ha detta som runkmaterial.
    3. Tänker ofta på olika sextillfällen som jag haft tidigare med min partner när jag onanerar. Tänker också på fantastiska sextillfällen med andra tidigare partners som jag haft. Har inte reflekterat över om jag är normal eller inte. Ser mig dock som hyfsat normal.
    4. Onani och sex med sin partner är två helt skilda sexliv som många kvinnor har väldigt svårt för att fatta/acceptera. Jag har mer än gärna sex med min kvinna men då jag är en kvällsmänniska som ofta kan bli sugen när hon har gått och lagt sig får man ta saken i egna händer. Betyder inte ett dugg att jag skulle tända mindre på henne.

• barnav1967

Anonym (123) skrev 2009-11-23 09:25:35 följande:

Varför vill ni killar knulla den bruden ni ser i en porrtidning samtidigt som ni onanerar?Varför kan ni inte onaner och tänka och fantisera om er partner i stället?Är det sk "normalt" att ni tänker på andra kvinnor och onanerar fast ni är lyckligt gifta?Älskar min sin fru/sambo om man hellre tar saken i egna händer än att man har sex med sin fru? eller betyder det att vhon inte är tillräckligt attraktiv då?
    Jag tror knappast att någon kille vill knulla med den tjejen man onanerar till. Det är ju situtionen som man ser och blir kåt av.

Jag onanerar ofta till dom filmerna som min partner spelat in till mej.

Porrrn är precis samma hjälpmedel som dildos mm är för tjejer.
  • Anonym

1. Vem fan köper porrtidningar nuförtiden när det finns gratis porr på internet?
    on topic: Det är väl olika om man vill det eller inte, sen är det väl inte säkert att man skulle faktiskt göra det om man hade chansen bara för att man fantiserade om det.

2. Jadu, varför har du ett behov av att bestämma vad din partner fantiserar om när han onanerar?

3. Ja det är "normalt" och vanligt både för män och kvinnor att tänka på andra än sin partner när de onanerar.

4. Att man onanerar när man är i ett förhållande betyder inte att man väljer det framför sex med partner, är sexlivet heldött kan jag ju dock förstå varför du undrar.

• Anonym (789)

Vi män tänds av det vi ser. Jag använder gärna porriga bilder på min flickvän.

• Anonym

Fast är det så himla konstigt att man har sexuella fantasier om någon annan? Det tror jag att nästan alla människor har.

• Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-23 22:51:11 följande:
    Fast är det så himla konstigt att man har sexuella fantasier om någon annan? Det tror jag att nästan alla människor har.
    ja, jag är tjej och har nog nästan aldrig fantiserat om en partner, detta beror mest på att jag sällan fantiserar om verkliga personer utan om påhittade fantasipersoner, fantiserar och tänder mer på situationer än på faktiska personer när det gäller onani.
  • teacherspet

som redan skrivits i tråden - vi killar tänder mer på visuell stimulans dvs bilder eller filmer. Det betyder absolut inte att vi vill sätta på tjejen på bilden / filmen.

Att man runkar när man är tillsammans med någon behöver inte betyda att man inte är attraherad av partnern

Japp det hade varit mycket sexigare att se partnern visa upp sig live... du kan ju göra det nästa gång du kommer på honom - ge honom en riktig porr-show med dildos osv ;)

• Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-23 23:19:54 följande:

ja, jag är tjej och har nog nästan aldrig fantiserat om en partner, detta beror mest på att jag sällan fantiserar om verkliga personer utan om påhittade fantasipersoner, fantiserar och tänder mer på situationer än på faktiska personer när det gäller onani.
    He he, jag är också en tjej. Men till skillnad från många andra tjejer blir inte jag svartsjuk när min kille surfar porr, utan tar det för vad det är (fantasier).
  • Anonym (tjej)
    Anonym skrev 2009-11-23 23:36:10 följande:
    Anonym (tjej) skrev 2009-11-23 23:19:54 följande: He he, jag är också en tjej. Men till skillnad från många andra tjejer blir inte jag svartsjuk när min kille surfar porr, utan tar det för vad det är (fantasier).
    Nä, alltså det blir inte jag heller, om det inte kom fram?

det jag ville säga var helt enkelt att det är helt normalt att fantisera om andra än sin partner, även för tjejer.
  • Anonym (runkarn)

1)tjejen i tidningen är snyggare såklart.
    2)tråkigt att fantisera om partnern ju...
    3)jag tänder på andra kvinnor, tänker på alla mina tjejkompisar och tjejens kompisar men är lycklig med min partner! det är ju bara fantasi.
    4)den sista däremot, om han hellre runkar än har sex med dig så ja, då känns det som att nåt är fel...? sorry. är kanske lite väl hård. behöver knappast ha nåt med hur attraktiv du är, utan han kanske är deppig eller har problem med sin penis och erektion?

• Anonym

Anonym (runkarn) skrev 2009-11-24 01:36:54 följande:

1)tjejen i tidningen är snyggare såklart.2)tråkigt att fantisera om partnern ju...3)jag tänder på andra kvinnor, tänker på alla mina tjejkompisar och tjejens kompisar men är lycklig med min partner! det är ju bara fantasi.4)den sista däremot, om han hellre runkar än har sex med dig så ja, då känns det som att nåt är fel...? sorry. är kanske lite väl hård. behöver knappast ha nåt med hur attraktiv du är, utan han kanske är deppig eller har problem med sin penis och erektion?
    Höga tankar du har om din flickvän, ''tjejen i tidningen är snyggare såklart, jag fantiserar om mina tjejkompisar och hennes kompisar''
    Usch...
  • barnav1967
    Anonym skrev 2009-11-24 03:52:05 följande:
    Anonym (runkarn) skrev 2009-11-24 01:36:54 följande:
    Höga tankar du har om din flickvän, ''tjejen i tidningen är snyggare såklart, jag fantiserar om mina tjejkompisar och hennes kompisar''Usch...
    Ironi lät det som... Som kille tänder jag mest på vad dom gör i porrfilmen och inte hur snygg tjejen är.
  • KalleKn

Anonym (123) skrev 2009-11-23 09:25:35 följande:

Varför vill ni killar knulla den bruden ni ser i en porrtidning samtidigt som ni onanerar?
    Förlåt? Vad får dig att tro att vi vill det?

[citat]
    Varför kan ni inte onaner och tänka och fantisera om er partner i stället?
    [/citat]
    Kan vi inte tänka på det fast vi tittar på en bild?
    Är det sk "normalt" att ni tänker på andra kvinnor och onanerar fast ni är lyckligt gifta?
    Måste vi tänka på andra för att vi onnanerar?
    Älskar min sin fru/sambo om man hellre tar saken i egna händer än att man har sex med sin fru? eller betyder det att vhon inte är tillräckligt attraktiv då?
    Onani och sex har inget att göra med varandra. Så kopplingen är felaktigt.

Alla dessa punkter handlar ju enbart om att du vill kontrollera en annan människas tankar, varför vill du det?

Vad får dig att tro att män bara kan tänka dessa eventuella tankar när dom onnanerar?

Tänk om dom har tankar på andra medans dom har sex med sin älskade fru...

Eller funderar på hur det skulle vara att knulla hennes vännina när hon är på besök hos dom.
  • Benu

Jag är kille och tänder lika mycket på snuskiga noveller som snuskiga bilder. Både och är bra. Novellerna ger näring åt fantasier. Bilderna ger förslag på innehåll. Sen beror det på fantasin om ens fru är med eller inte (eller också).

• Anonym (oxåtjej)

Jag är tjej och onanerar till porr, min kille vet om det och har inget emot det. Jag fantiserar ju inte om killarna i filmerna utan runt handlingen - överför det på mig och min kille liksom! Så kan det säkert vara för män också?

Din sista fråga kan jag hålla med om - om min kille hellre skulle runka till porr än sexa med mig skulle jag bli väldigt ledsen!

• Anonym (Man)

Man har behov av onani oavsett vilka möjligheter till sex man har. Även om man fantiserar om en annan kvinna när man onanerar så är det inte otrohet.

Man kan jämföra det med om man när man sover, drömmer att man har sex med någon annan, så är det inte otrohet.

Skulle tro att om man inte onanerar alls eller inte har några sexdrömmar när man sover så blir man en ytterst tråkig älskare.

Svar på tråden Frågor till er killar om onani