• Anonym

Frågor till er killar om onani

1. Vem fan köper porrtidningar nuförtiden när det finns gratis porr på internet?
    on topic: Det är väl olika om man vill det eller inte, sen är det väl inte säkert att man skulle faktiskt göra det om man hade chansen bara för att man fantiserade om det.

2. Jadu, varför har du ett behov av att bestämma vad din partner fantiserar om när han onanerar?

3. Ja det är "normalt" och vanligt både för män och kvinnor att tänka på andra än sin partner när de onanerar.

4. Att man onanerar när man är i ett förhållande betyder inte att man väljer det framför sex med partner, är sexlivet heldött kan jag ju dock förstå varför du undrar.

• Anonym

Fast är det så himla konstigt att man har sexuella fantasier om någon annan? Det tror jag att nästan alla människor har.

• Anonym

Anonym (tjej) skrev 2009-11-23 23:19:54 följande:

ja, jag är tjej och har nog nästan aldrig fantiserat om en partner, detta beror mest på att jag sällan fantiserar om verkliga personer utan om påhittade fantasipersoner, fantiserar och tänder mer på situationer än på faktiska personer när det gäller onani.
    He he, jag är också en tjej. Men till skillnad från många andra tjejer blir inte jag svartsjuk när min kille surfar porr, utan tar det för vad det är (fantasier).
  • Anonym

Anonym (runkarn) skrev 2009-11-24 01:36:54 följande:

1)tjejen i tidningen är snyggare såklart.2)tråkigt att fantisera om partnern ju...3)jag tänder på andra kvinnor, tänker på alla mina tjejkompisar och tjejens kompisar men är lycklig med min partner! det är ju bara fantasi.4)den sista däremot, om han hellre runkar än har sex med dig så ja, då känns det som att nåt är fel...? sorry. är kanske lite väl hård. behöver knappast ha nåt med hur attraktiv du är, utan han kanske är deppig eller har problem med sin penis och erektion?
    Höga tankar du har om din flickvän, ''tjejen i tidningen är snyggare såklart, jag fantiserar om mina tjejkompisar och hennes kompisar''
    Usch...
Svar på tråden Frågor till er killar om onani