Livmodern var tom
Trodde verkligen inte att jag skulle skriva här igen.... men nu har det hänt igen.... Har gjort fem provrörsbefruktningar, varav fyra resulterat i en graviditet (fyra FET och ett ET). Eftersom detta var mitt första färskförsök så hade jag lite större förhoppningar om att det skulle gå vägen. När graviditetstestet visade positivt den här gången blev jag knappt glad... bara orolig, det var ganska svagt men ändå positivt. Ringde ivf-mottagningen och bad att få komma dit och lämna blodprov istället för att kolla hcg-halten. De erbjöd mig ett VUL istället. Och det gjorde jag idag... Ganska snabbt såg läkaren att livmodern var tom Fy faan!! Jag hade börjat hoppas litegrann eftersom jag skulle varit i v. 6+6 och inte haft några blödningar eller andra komplikationer, så när jag såg en tom livmoder så kände jag mig lika tom. Allt mitt hopp övergick till förtvivlan på en millisekund. Jag vet inte längre hur mycket mer jag kommer att orka gå igenom, det känns som om jag inte har något att leva för... Ingenting är viktigt längre... jag har lust att ge upp...