• Gladhannapanna

Konstgjord julgran?

Vi funderar på att köpa en konstgjord gran eftersom vi alltid reser bort delar av julen och därför inte haft någon gran. Känns ju så där att klä den 23/12, resa bort 25/12 och komma hem 30/12...

Någon som har köpt en och har tips om var det finns fina?

Pris?

• Svar på tråden Konstgjord julgran?
  • flashieangel

puffar upp lite då jag också vill veta...har sett några på Rusta men tycker dom ser så billiga ut...vill ha en riktigt fin!!!

• luddigamaskrosen

Jag vet att NK har ialf haft en fantastisk julgran men vet ej om den finns kvar. Kostade då strax över 1000 lappen har jag för mig. En kompis har den granen och den ser väldigt riktig ut för att vara fejk.

• msister

Jag handlade min på Plantagen. Rekommenderas.

• Trulsa00

Det finns ju lite överallt, bauhaus har, vi köpte där för några år sen, mycket nöjda.

• Trulsa00

Glömde priset.... runt 300

• Suzy QX

Elkedjan har fina med inbyggda lampor. Praktiskt men lite dyrt. Samt att det är strykande åtgång på dem. Stod och köande i en månad sist och fick ändå ingen ifjol.

Prislapp kring 2000 kr beroende på storlek.

• flashieangel

Vi köpte faktiskt våran på JULA, trodde inte de skulle va mycke o ha men dom hade en gran med 270 inbyggda lampor som ju är väldigt praktiskt och den gick bara på 695:- och det var heller ingen plastfot som det är på nästan alla andra...

• Aqeela

Köpte en 210 cm gran på RUSTA. 300kr ungefär.
    Tycker den va bra och fin.
    Fanns även knallrosa, men föredrog en grön klassiker! :)

• flashieangel
    Aqeela skrev 2009-11-29 20:50:23 följande:
    Köpte en 210 cm gran på RUSTA. 300kr ungefär. Tycker den va bra och fin. Fanns även knallrosa, men föredrog en grön klassiker! :)
    Ja, dom är rätt fina, men dom har sååå fula plastfötter...
  • Gladhannapanna
    flashieangel skrev 2009-11-29 20:44:18 följande:
    Vi köpte faktiskt våran på JULA, trodde inte de skulle va mycke o ha men dom hade en gran med 270 inbyggda lampor som ju är väldigt praktiskt och den gick bara på 695:- och det var heller ingen plastfot som det är på nästan alla andra...
    Så bra! Vi har Jula nära, ska skicka dit maken en kväll!
Svar på tråden Konstgjord julgran?