Inlägg från: psychocandy |Visa alla inlägg
  • psychocandy

Lolilla lolilla, var är du?

Snart tillbaka, ska ringa syrran och prata om morgonens trauma.

• psychocandy

Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:02:49 följande:

Bara en plånbok som låg i köket på nedervåningen. Vi har ju en stor hund och antagligen hade han kommit ner och morrat iväg dem. Vad stal de av er?
    Åh! En stor hund skulle man ha haft. Mina katter såg helt jävla nöjda ut i morse, tjuven hade ju lämnat dörren öppen så de hade säkert varit ute på en morgonpromenad, och sen blev de fjäskade för av poliserna och killarna som bytte låset.

Vi har gått igenom allting och de tog inte så mycket egentligen, två jackor, mannens plånbok med lite kontanter, hans iPod och nyckelknippa. Och lite småkrafs som låg i hans jacka då, typ cerat och tuggummin och jag hade en tändare i fickan. Inte så farligt alltså, men det blir ju alltid krångel med försvunna plånböcker med kortspärr och nytt körkort och så... nu är låsen bytta men det känns lite läskigt att tänka att de kanske får för sig att komma tillbaka och testa nyckeln i låset. Om det är nån riktigt dum tjuv.
  • psychocandy

Jag ska se idol, skulle ha hit lite gäster men har ingen lust längre. Nån som ska se det och hänga här samtidigt?

• psychocandy

Pix Ladin skrev 2009-12-11 16:21:11 följande:

Ja, just det . De tog vår nyckel också. Vi bytte ju lås samma dag men det var ju just det. De kunde ju komma tillbaka och testa.
    Hm, man kanske borde sitta på vakt inatt med ett basebollträ.......
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 16:22:48 följande:
    Jag. Antagligen. Ska se idol, och brukar ha bärbara framför mig i soffan...
    Jippie!
  • psychocandy

M C skrev 2009-12-11 16:23:00 följande:

Härligt! Jag är på. Förutom mellan 20 och 21, då ska jag skratta åt nördiga snorkiga skämt på en nivå som kräver mer än grundkunskaper i svenska.
    Ska du se På Spåret?
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 16:26:02 följande:
    Jag blev så där akutsugen på alkohol till idol. Skumt.
    Jag är sugen på att äta pizza idag eftersom det inte blev någon igår... hm. Det kan man nog unna sig en dag som denna.
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 16:32:25 följande:
    Vill också ha pizza.
    Ät pizza dååå.
  • psychocandy
    AtroCious skrev 2009-12-11 16:34:15 följande:
    Kontot ekar tomt. Helt jävla tomt. En kärring på arbetsförmedlingen struntade i att skicka in sambons papper i tid, så pengarna vi borde ha fått den 25 november kommer nån dag innan julafton... Kul va?
    Men gud. Åh vad tråkigt, vi hade också krångel med det där när mannen blev arbetslös, tror att det tog tre-fyra månader innan han fick sina pengar. Vi klarade oss rätt bra ändå tack och lov men det är ju sjukt irriterande att vänta på pengar man har rätt till. Byråkratibajskorvar.
  • psychocandy

Användarnamn är för mesar skrev 2009-12-11 16:36:20 följande:

Jag hade bjussat dig på pizza om vi bott nära varann. Själv kan jag aldrig mer äta pizza. Jag har blivit så jävla fet och ful
    Det tror jag inte på alls, du är bara en sån som säger att du har blivit fet och ful och fiskar efter komplimanger.
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?