Inlägg från: 2timearound |Visa alla inlägg
  • 2timearound

Lolilla lolilla, var är du?

HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 20:23:07 följande:
    Vet du om det blir nån säsong5?
    Nej. jag vet inte.
    Man får inte det man vill ha, man får det man behöver.
  • 2timearound
    HonSomHarDetLångaStörigaNicket skrev 2010-02-09 20:32:01 följande:
    Jag har en bekännelse jag är lite störd En av mina största rädslor är kejsarsnitt har genomgått ett akut sådant och ska nu få ett planerat på grund av min skräck för ett till akut. Så här bearbetar jag min rädsla. www.familjeliv.se/Forum-2-99/m50599061.html
    Kan inte hjälpa dig där. Har gjort ett akut och ett planerat. Gick enligt planerna. Over and out.
  • 2timearound
    Hercule skrev 2010-02-10 06:11:55 följande:
     En ts funnen på familjeliv: "Barn kan ju vara elaka mot varandra och hur känns det för er andra mammor och pappor som int evet vad som händer på förskolan.. Som här om dagen när jag och min lilla flicka som ännu ej kan tala ordentligt var i ett "lekhus" i stan. Så stod en 4-åring och lekte med min lilla flicka. Hon hade skinn på näsan och var kaxig. SÅ helt plötlsigt röt hon till till min lilla flicka för min flicka började leka med några saker som äldre flickan lekte med. Min flicka blev rädd så vi gick däifrån och min flicka påverkas av sådana situationer och blir ledsne länge och rädd... Flickans pappa verkade inte vara där men jag såg honom sedan och hade lust att säga till honom vad det är för otäck unge han har. Usch!!! Våga inte lämna min flicka på förskolan i unga år känner jag då man aldrig vet hur elaka speciellt tjejer kan vara mot varandra. "
    Ja den ungen kommer aldrig ha en chans att lära sig säga ifrån själv. 
    Freddan skrev 2010-02-10 08:30:55 följande:
    Jag vill vara den där "elaka" pappan.
    No worries. Du är pappan personifierad. Det märks ju på din inställning till husdjur.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-10 08:40:16 följande:
    Har du och jag samma inställning i husdjursfrågan? På uppmaning av nicket har jag bytt sidfot.
    Jaha. Så Nicket lyder du, men inte mig?!
    Vi har inte samma inställning min vän. Jag är stolt ägare till en vacker hund. Mina barn älskar henne, hon vann bästa tik för ett par år sedan så hon är jättefin. OBS! Det är inte vi som ställer ut henne. Hua, nej, sånt skulle jag aldrig syssla med. Det är hennes uppfödare.
  • 2timearound

MC

har du sett att det finns en användare som heter M C Catta? Jag tycker att det är lite shameless.....
    .....och sen finns det en som använder Lolillas gamla bild, känns jättekonstigt.
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-10 08:48:16 följande:
    Hmm...även solen har sina fläckar.
    Nja, den här solen är mer som en halogenlampa, alltså fläckfri We´re living the life, you know........hus, SUV, vovve, 2.2 barn svenska idealet ser du
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-10 08:49:09 följande:
    Hej alla! Idag är det lasagne på skolcafeterians meny, mmm!
    Tänker inte du vara här idag heller?  *börjar tröttna på trådmördarna*
  • 2timearound
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-10 08:52:12 följande:
    SVARA
    GJORT
  • 2timearound
    Freddan skrev 2010-02-10 08:53:53 följande:
    Jo jag har nästan försått det. Lite småamerikanska sådär. Om det är en XC90 eller X5 så blir jag faktiskt besviken.
    What gave me away? Var det svengelskan? Nej du, det hade vi inte råd med, det är en nätt X3:a. Metallicbrun med beige läderklädsel. Classy.
    Användarnamn är för mesar skrev 2010-02-10 08:52:50 följande:
    För helvete, jag skulle vilja bli klar med studierna innan jag är lika gammal som du
    Hur ska det gå? med din begränsade begåvning?
  • 2timearound
    M C skrev 2010-02-10 08:59:05 följande:
    Ja. Jag såg det och gick dit coh klmpade runt. Men det spelar ingen roll, jag är the original. Finns en Mamma Catta eller nåt sånt med. Men mammacatta är mitt, det går ju inte att¨återanvända av nån annan än mig. Plus att jag är samma på alla sajter jag går in på. Det är bara här det blev MC. Men det gör inget. Tycker MC är bättre och könsneutralare. Då kan jag gå på hårdare.
    Men det stör fan ändå.......
Svar på tråden Lolilla lolilla, var är du?