• glad o gravid

Ul bild, vit prick, titta om ni är intresserade! Vad kan det vara??

Nu kan ni ta del av den vita pricken som jag hade som inlägg för några dagar se´n. Jag har äntligen lärt mig lägga in bilder o jag är så stolt!! Ul bilden finns under v 18 och jag har en bild i v 37 och en i v 38. Håll till godo om ni vill! Kram på er!

• Svar på tråden Ul bild, vit prick, titta om ni är intresserade! Vad kan det vara??
  • glad o gravid

Är det ingen som vill kolla? Jag vill veta om någon känner igen "den vita pricken"! Tacksam för svar...

• ebben

Tycker det syns för dåligt,ser ingen vit prick...Skulle ha gått att förstora bilden.

• Ajsen

Hmm, man ser inte mycke av den vita pricken?
    Om det hade varit nått farligt eller annorlunda hade nog BM berättat det om det var så att du är orolig, annars vet jag inte vad du menar :)

• Hilti

Jag har kollat, men hittar ingen vit prick....? E jag blind eller?

• glad o gravid

Aj då, syns den så dåligt...? Ja, ja men jag menar inte att jag är orolig över att det skulle vara farligt jag bara undrar om det kan ha med vilket kön det är!

• Alfonz

Hej där!

Jag ser den ni alla fall =) Vår bebis "Pyret" har en precis likadan på UL-bilden...är det en testikel eller kanse urinblåsan? Vi får se =)

/Kramiz A (24+6)

• Tess2

Pricken är ju hur tydlig som helst, men jag har ingen aning om vad den står för...

• Tvåbarnsmamma79

jag ser pricken,men vet inte vad det kan va?Tänkte på urinblåsan först,men på vårat ultraljud var den en svart prick,så ja vet inte vad detta kan va?

• glad o gravid

Kul att några såg i alla fall! Tack

• ebben

Det jag kan tänka mig du menar är väl för högt upp för att ev. vara pung eller snopp? Det ligger ju liksom mer i magslutet...Eller hur jag ska säja...Skulle i alla fall inte få det till nåt sånt...

• Gumlan

Du får järna maila bilden om du vill :) jag har undersökt massa sånna bilder för att se vad våran e för nått... ingen lycka på vår :) men ja kanske kan se din?

Natazsha2002@yahoo.se

Svar på tråden Ul bild, vit prick, titta om ni är intresserade! Vad kan det vara??