GI kickstart, hur bör jag äta, vad åt ni??
God morgon,
slänger ut en tråd innan jag måste gå till jobbet med önskan om att jag fått massa härliga förslag tills jag kommer hem =)
Jo jag har kört LCHF i ca 2 v detta resulterade i viktökning.. Inte med mycket men då det är det raka motsatta jag strävar efter slutade jag med detta ( tränar dessutom mycket och kroppen känns inte bra på denna kost, högre puls, stickingar på höger sida mm) GI är alltå metoden jag nu klivit över till. Är 171cm lång, ca 70,5kg (efter LCHF i 2v 71,2 grrrrr) tränar 5-6 dagar i veckan och detta har jag alltid gjort så det är inget märkvärdigt utan en livsstil. Har PCO och därav en högre "massa" som läkaren kallade det, dock trött på det nu, att foga in mig i "knubb ledet" för att jag har PCO. Läste att det fanns fler Vasalopps åkerskor och Lidingölopps löperskor här inne ( japp jag också) så är du löpare eller ej? tränande eller ej? har PCO eller ej? så undrar jag i allafall samma sak, vad åt/äter du??
Min direkta undran är under "Kickstart/fas 1" just nu är det bara (äggröra med kyckling+kaffe till frukost) börjar tröttna på det!!
Stämmer det att man skall undvika mejeriprodukter under denna period? skall man akta sig för fett eller äta fett som i LCHF??
Tacksam för alla svar