Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

    Gekås vol 13

    har nån koll på vad Wii handkontrollerna kostar, köpte en billig skithandkontroll där i somras som skulle passa till wii men den funkar ju inte ju så tänkte nu köper vi en äkta istället.

    har dom bodysuits stl 86 ev 92?

    nån som vet hur utbudet ser ut på neutrala bebiskläder stl 56?

  • 7 michelingodingar
    Lingonflickan skrev 2009-11-25 08:19:51 följande:
    Har köpt en nunchuk där och den funkar jättebra.
    ja men är det själva handkontrollen som man spelar med, inte den där lilla grejjen man sätter dit i vissa spel som boxning osv? vad gav ni för den i såna fall?
  • 7 michelingodingar
    7 michelingodingar skrev 2009-11-25 07:40:43 följande:
    har nån koll på vad Wii handkontrollerna kostar, köpte en billig skithandkontroll där i somras som skulle passa till wii men den funkar ju inte ju så tänkte nu köper vi en äkta istället. har dom bodysuits stl 86 ev 92? nån som vet hur utbudet ser ut på neutrala bebiskläder stl 56?
    puffar för mina frågor???!!!!
  • 7 michelingodingar

    då åker vi återkommer med bilder så småningom

  • 7 michelingodingar
    firepuzz skrev 2009-11-28 16:41:39 följande:
    fy vad folk det var idag. vi åkte därifrån klockan 13 och då pratade vi med en vakt där och han sa att dom längst bak i kön skulle få stå ca 3 timmar för att komma in
    vi var oxå där igår o fyyy FAN rent ut sagt vad folk det var vi såg kön vid 11.30 då stod en vakt uppe vid resturangerna o sa till folk i kön att ställa sig mer åt sidan den var enorm!!!! hörde även flera av perosnalen som sa att dom aldrig varit med om att det varit så mycket folk för o vara i nov månad!!

    vi kom vid 07.15 o då var det redan kö men det gick fort så inom 10 min var vi inne iaf!!

    kommer blider så småning om på köpen!!
  • 7 michelingodingar

    äsch skit skulle ju lagt tråden i bildtråden ju!!!!

  • 7 michelingodingar
    Greksmurfen skrev 2009-11-29 10:28:54 följande:
    Va mkt fint du handlade=)... skulle åkt dit om en vecka men vet inte om det tom blir denna veckan... tänkte handla tomte dräkt till maxen å göra julkort.... å det måste man ju göra nu snart....ska handla massa barbapappa till maxen =).... är det till A du har handlat det?fint babyskydd med=)........ vad kosstade lego=P??
    tack gulligt med julkort på små barn ju!! får aldrig mina o sitta still så jag har gett upp det
    ja det är till A som jag köpte barbapappakläder,fanns ju saccosäck,påslakanset,gardiner m.m

    legot kostade 109 kr en klosslåda,jag letade efter duplohinken men fanns inte, sen hade dom en stor låda samt en kartong med lego på i ett paketpris för 399 ångrar att jag inte köpte den istället för ojj vad dom slåss om legot här
  • 7 michelingodingar
    Smultronhjärta skrev 2009-11-29 13:29:24 följande:
    Jag tror att du måste ändra ngn inställning som tillåter att alla ser, detta eftersom Greksmurfen kunde se dina inköp
    men alla inloggade kan se min sida o det är flera som ser mina bilder utom några här inne fattar inte vad det är för fel!!
  • 7 michelingodingar

    la in 2 bilder i bildtråden nån som vill kolla om ni kan se bilderna där???

  • 7 michelingodingar
    Annis123 skrev 2009-11-30 10:53:48 följande:
    Barbamamman: Vad är det för märke på my first pc och hur mycket kostade dem?
    det finns inget märke på utan står bara my first pc, jag gav 229 kr för den, fanns en annan variant oxå men den kosta 399 kr.
  • 7 michelingodingar
    HardcoreHunny skrev 2009-11-30 14:23:50 följande:
    Någon här som vet om det finns en barnspis, typ den klassiska röda ifrån MICKI/brio?! Å vad den ligger på för pris ca?! Ska dit på fredag....eftermiddag....vet inte om det kanske e på gränsen till galenskap..men hoppas på att iaf inte behöva köa ute allt för länge... :-S
    japp i lördags hade dom såna iaf dock så kollade jag aldrig priset!!
  • 7 michelingodingar
    jeeri74 skrev 2009-12-01 10:19:20 följande:
    Förra året var vi till Gekås som nästa helg, och hade inga köer alls. En del folk men inga köer. Dock låter det som att det är mer folk att vänta i år. Har läst att i alla fall förr, var det mest folk i november för att sen avta under advent. Vi var där i helgen, och har aldrig sett en sån kö som i lördags (40-50 bussar såg vi) men på söndagen var det rätt lugnt igen, folk visst, men ingen kö in :)
    vi var oxå där i lördags o det var nått i "hästväg" har aldrig varit med om dess like till mycket folk o kön var enorm!! men att det var så många bussar såg inte vi, visst det var fullt av bussar men så många??
    Butterfly1978 skrev 2009-12-01 11:00:12 följande:
    Den här ska våran flicka på 10 mån få i julklapp www.fisher-price.com/se/infanttoys/product.as... Fanns även ett aktivitetsbord från fisher-price som såg jätteroligt ut, hitta ingen bild på det. Priset var 249:- (styck då)
    den där gåleksaken har jag med vart sugen på o köpa!!
    vi köpte det aktivitetsbordet från FP på Gekås för ett par år sen har för mig vi gav 179 kr då såg det sen i leksaksaffären o då nästan till det dubbla priset!!
  • 7 michelingodingar
    jeeri74 skrev 2009-12-01 12:10:26 följande:
    Jag kan ju ha räknat fel.. ;) Men på första parkeringen för bussar, sett från om man åker från campingen var det nära på 20 st och ännu fler på den större. Lästa någonstans också att det var 45 bokade bussar till i lördags. Vi struntade i att gå dit till vi fick barnvakt och kön hade minskat, ställde oss i kö 14.30 och var inne 20 minuter senare. Min svärmor pratade med en busschaufför som sa att han inte hade sett så många bussar förut så vi valde nog rätt helg.. ;) Men vi gick en sväng på fredagen vid 15-tiden, mycket folk men okej ändå, och som sagt på söndagen var det lugnt. Men så var vi ju där några dagar, svårare när man åker över dagen.
    ahh campingen såg inte jag utan jag såg bara bussarna på parkeringen vid netonnet o det där ,den ligger ju mitt emot parkeringen för vanliga bilar tyckte det var många bussar bara o se dom ju!!
  • 7 michelingodingar
    jen längtar skrev 2009-12-02 12:48:14 följande:
    hej någon som vet om det finns följande och gärna priser Vävram till barn plattor med gemetriska figurer som man spikar fast Flexitrax skridskor Moonsand
    skridskor i hårdplast såg jag i lördags då vi var där för 189 kr(om jag inte minns helt fel)
  • 7 michelingodingar
    Bippa skrev 2009-12-02 15:05:23 följande:
    vad kostade garagehuset?
    vi köpte det förra året och då gav vi 279 kr för det!!
  • 7 michelingodingar
    Tessie tessie skrev 2009-12-02 17:39:24 följande:
    Imorgon bär det av för min del. Ska bli roligt. Var det någon kö idag? Någon som vet? Finns det några kappor för barn på ytterklädesavdelningen just nu? Regnkläder hur är det med det? Finns det både fodrat och ickefodrat just nu?
    ja regnkläder inns både fodrat o inte fodrat, såg bara en enda kappa till tjej en vit i typ päls!!
  • 7 michelingodingar

    Måste fråga kostar mickaspisen fortf runt 200 kr? sonen såg ju den i ett skyltfönstre idag men jisses dom är ju dyra så tänkte fråga om svägerskan kanske vill köpa en åt mig när dom ska dit !!

Svar på tråden Gekås vol 13