• Smultronhjärta

Gekås vol 13

http://vilddjuren.files.wordpress.com/2009/07/geks_11.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.
    För info om öppettider, köstatus eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48736950.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

eller humorbloggen om Gekås:
    ullaredinsideinformation.blogspot.com/2009_11_01_archive.html

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m46852731.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Svar på tråden Gekås vol 13
  • Pigelinen
    storlek 92-98 vit kofta 119kr, rosa tröja 25:-, byxor 99 (stora i storleken)(klickbar)
    Chansar att någon vet...

Köpte dessa kläder igår och byxorna var alldeles för stora. Köpte 92 och jag borde ha köpt 86... problemet är nu att jag har ringt till GeKås men de kan inte svara på om de finns/har funnits i 86 överhuvudtaget eller om de började på 92. Jag tänkte aldrig änns att kolla på 86 eftersomhon har 86/92 nu. Jag fick skicka tillbaka byxorna om jag ville men jag tror att jag ger dem till någon kompis med dotter i passande storlek men jag vill så sjukt gärna ha ett par i 86. Vist man kan spara dem men då passar de nog lagom till nästa vinter elelr något, så stora var de ochjag vill ju ha nu!!!

Har någon sett eller kan någon kolla efter dessa?
  • Ekorrfamiljen
    Pigelinen skrev 2010-02-18 17:00:43 följande:
    (klickbara)Såg att det var justerbar midja... kanske kan gå ändå eller vad tror ni?
    Det går väl jättefint! Bättre att spara dem. Ibland växer barnen fortare än man kan tro!
    Tin 950103, Saga 961003, Vendel 060504, Vemund 091111
  • Shoppingtokig

Hej!

Någon som vet vad ett "startkit" duplo kostar på Ge-Kås?

• 78Misan

Hallå i helgen firar jag o maken 10 år tillsammans och vi ska åka till falkenberg gulklig som han är lät han sig övertalas att åka förbi Gekås både på ner och hemvägen så jag får shoppa en sväng i em o en sväng på söndag {#lang_emotions_sunny}

Längtar efter sommar
  • Snuttjulla
    78Misan skrev 2010-02-19 08:22:41 följande:
    Hallå i helgen firar jag o maken 10 år tillsammans och vi ska åka till falkenberg gulklig som han är lät han sig övertalas att åka förbi Gekås både på ner och hemvägen så jag får shoppa en sväng i em o en sväng på söndag
    det är kärlek det... ;-D
  • 78Misan
    Snuttjulla skrev 2010-02-19 08:55:37 följande:
    det är kärlek det... ;-D
    haha ja men jag tror han samlar + poäng för nåt han vill köpa senare + att jag fick be väldigt snällt
    Längtar efter sommar
Svar på tråden Gekås vol 13