• Anonym (Pappa Porr)

Tjejer i webcam

Under de åren jag varit på msn och sedermera ägt en webcam har det förekommit ett antal tjejer som visat sig nakna och t o m onanerat i webcam. En del har t o m tagit initiativet själva och varit näck när cammen startar.

Är bara lite nyfiken på varför man som tjej (och kanske även kille) gör det? Är det för att man har en exhibitionistisk natur eller bara gör det som en kul grej? Är man inte rädd att det ska spelas in?

Kan tillägga att de tjejer som gjort det för mig har gjort det frivilligt och jag har alltid accepterat ett nej. Jag har aldrig hotat eller betalat eller lovat nån tjänst för att de ska göra det.

• Svar på tråden Tjejer i webcam
  • Anonym (kåta)

de finns nog tjejer som tänder på att visa upp sig
    å veta att de antagligen sitter en på andra sidan skärmen å trallar

• xXx

Anonym (kåta) skrev 2009-11-24 16:00:37 följande:

de finns nog tjejer som tänder på att visa upp sig å veta att de antagligen sitter en på andra sidan skärmen å trallar
    Vart finns dom tjejerna
  • Anonym (mäh)

"varit på msn"

menar du msn messenger så är det ett program och det finns inga tjejer där - du måste ha lagt ut din msnadress på massa ställen för att tjejerna ska hitta dig!

• barnav1967

Sedan är det många som spelar in andra som visar upp sej för dom. Det finns massor av sådan filmklipp på olika fildelnings-sidor att ladda hem. Runkar gärna till sådana klipp eftersom det är riktig amatörporr av folk som verkligen njuter!

Svar på tråden Tjejer i webcam