Inlägg från: Anonym (x) |Visa alla inlägg
  • Anonym (x)

Hur ofta suger ni av era män?

Anonym (sällan) har du två paralella förhållanden ? Ett i fyra år och ett i 13 år ?
    Och i båda suger du sällan..hmm..eller är det bara så att du gärna vill påskina att många suger sällan .

Till frågan,

2-3 ggr i veckan, vart tillsammans i 15 är (oj vad tiden går),
    En mysig sysselsättning som stroligen uppskattas .
    Lev väl!

• Anonym (x)

Anonym (sällan) skrev 2009-11-25 17:25:35 följande:

Anonym (x) skrev 2009-11-25 10:26:51 följande:
    Sorry, jag är sällan2, såg inte att det var taget redan
    Kan man verkligen ta en annans nick ? Går iallafall inte att ändra det man tagit, tar man samma blir det väl automatiskt tex x2,x3 osv, eller ? Annars ber jag såklart om ursäckt!
  • Anonym (x)

Anonym (x) skrev 2009-11-25 17:58:12 följande:

Anonym (x) skrev 2009-11-25 17:25:35 följande:
    Kan man verkligen ta en annans nick ? Går iallafall inte att ändra det man tagit, tar man samma blir det väl automatiskt tex x2,x3 osv, eller ? Annars ber jag såklart om ursäckt!
    Jo har nu testat i en annan tråd - man kan ta en annas Anonyma nick - det blir ingen automatisk 2:a efter - så jag ber om ursäckt för min insuinering tidigare.
    Lite dumt då det blir lätt att om man så önskar att framstå som som en annan person i tråden.
    Sorry för OT.
  • Anonym (x)
    rödnos skrev 2009-11-26 11:50:32 följande:
    HAHA! Lycka till med det. Men om du BETALAR en tjej så är det kanske enklare! ;)
    Min sambo är tveklöst lika härlig som Heather Brooks, så "haha:a" behöver du inte göra.

Anonym (Soffan) skrev 2009-11-26 12:00:15 följande:
    Anonym (15 år) skrev 2009-11-26 11:51:32 följande:
    åh det e ju sååå underbart att både ge å ta....bara en sådan sak att man INTE behöver ha sex innan/efteråt............imorse då lillan somnade om fick jag mig en sådan resa i soffan,hon kom ut å såg mig me handuken omkring efter duschen å sa blunda å luta dig bakåt...........jäklar trodde hon skulle överraska med frukost,men det var hon som fick denna morgon
    Härligt
  • Anonym (x)
    Judy skrev 2009-11-26 13:40:12 följande:
    Vet inte, det finns andra saker som är skönare. Har faktiskt inte något bra svar på det, har aldrig gillat det. Jag kanske inte har träffat slickexperten än
    Sätt han i hårdträning för böfvlen
Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?