• Anonym (nyfiken)

Hur ofta suger ni av era män?

Men ni som varit tillsammans lite längre, minst typ 2-3 år. Inte nykära

Gör ni det för era mäns skull eller för att ni gillar det?

Jag gillar det, blir själv kåt som attan av det, men ändå händer det inte mer än kanske nån gång i månaden.

Hur ofta får ni själva oralsex?

• Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?
  • Anonym (sällan3)
    Anonym (sällan) skrev 2009-11-25 19:13:32 följande:
    nu är jag helt ot, men måste förstås testa att använda "Sällan".
    Jo, det gick ju utmärkt att skriva sällan.

Och jag älskar att suga och gör det gärna varje gång vi har sex (några gånger i veckan); får inte riktigt lika ofta, men ofta.
  • Anonym (gillar skarpt)
    Anonym (ug light) skrev 2009-11-25 19:08:57 följande:
    För oss ingår det alltid som förspel eller efterspel. Eller enbart en avsugning och ingenting annat. Det blir 5-10 gånger i veckan.
    Suck... låter som de första 4-5 åren av mitt förhållande. Innan jag blev gravid, ammade och började på 100% jobb.
  • Anonym

Min man ger mig oralsex varje gång! Först slickar han mig till orgasm sen rider jag honom. Tyvärr ger jag honom oralsex väldigt sällan. Men det beror på att jag får ångest av att suga då jag varit med om en jobbig upplevelse under barndomen...

• mirre67

Jag suger av honom varje gång vi har sex! Tyvärr är han inte intresserad av slicka mig, något som jag tycker är helt underbart skönt..men sexet f ö är så bra att det kompenserar, fast nog vore det skönt om han slickade mig någon gång..han gjorde det i början när vi hade träffats. Vi har varit tillsammans i ganska exakt sju år nu.

• mirre67

Jag suger av honom varje gång vi har sex! Tyvärr är han inte intresserad av slicka mig, något som jag tycker är helt underbart skönt..men sexet f ö är så bra att det kompenserar, fast nog vore det skönt om han slickade mig någon gång..han gjorde det i början när vi hade träffats. Vi har varit tillsammans i ganska exakt sju år nu.

• Anonym (82)

Vi har varit ihop i 4,5 och i för bara ett par månder tebax kunde ja göra de rätt som de va kåta upp honom vart som helt och sög av honom, och när vi har sex så blir de alltid en avsugning, men när ja blev gravid nu med andra barnet har vi både sex och avsugningar jätte sällan, Vi hade jätte myckt sex förra gången ja va gravid men då kännde ja mej sexig inte denna gången och då blir de inga avsugingar längre synd för han.

• Anonym (ug light)
    Anonym (gillar skarpt) skrev 2009-11-25 22:02:30 följande:
    Suck... låter som de första 4-5 åren av mitt förhållande. Innan jag blev gravid, ammade och började på 100% jobb.
    Vi har varit gifta i 15 år och det här är något nytt för det senaste året. Vi ändrade lite på våra roller i samlivet, och då blev det så här bra!
  • Garderobshylla

Aldrig. För han vägrar utföra oralsex på mig.

Jag har verkligen inget emot att suga, utan tycker snarare att det är riktigt trevligt. Men när jag inte får något tillbaka, nä då får det faktiskt vara.

• Pentra

Jag älskar att ge oralsex och jag suger min sambo så långt jag vågar och runkar honom de sista tagen. Så jag har alltså aldrig någonsin sugit av min sambo eftersom jag aldrig tar satsen i munnen... Sad but true...

/Pentra

• Garderobshylla

Ja det där var ju kul när man bockade för anonym, men okej, smällar man får ta...

Svar på tråden Hur ofta suger ni av era män?