• Anonym (Ledsen)

Min sambo har nakenbilder på sitt ex, åsikter från tjejer och killar tack!

Som rubriken har min pojkvän nakenbilder på sitt ex, eller ja inte nakna men bilder på tuttarna och när hon poserar med minimala string. När hon ligger och stoppar fingrarna innanför trosorna osv. Jag upptäckte bilderna när en kompis skicka en bild på msn då jag gick in på motagna filer och upptäckte bilderna och detta var när vi hade varit tillsammans i 3-4mån. Jag bad honom ta bort bilderna och nu 1½år efter är bilderna kvar fast att vi har haft många gräl om detta. Hans argument till detta är att man inte ska kontrollera varann, han menar också att det viktigaste är vad man känner som man inte kan kontrollera inte att man har gamla bilder på sitt ex som han inte tittar på.

Mitt argument är att jag blir ledsen över att han inte kan ta bort dom för min skull. Även om han inte tittar på dom så tycker jag ju att om han inte har några känslor kvar för henne så ska det ju inte vara några problem att ta bort dom.

Så vad tycker ni, har jag fel i att jag inte vill att han ska ha sexuella bilder på sitt ex?

• Svar på tråden Min sambo har nakenbilder på sitt ex, åsikter från tjejer och killar tack!
  • Anonym (gör du det)

Ta du bort dem då!! Om han aldrig tittar på dem märker han ju inte det! Man ska INTE ha gamla ex på nakenbilder om nu inte den nya accepterar det.

• myskofik

hade min sambo haft naken bilder på sitt ex som sambon vägrade slänga, då hade jag inte varit sambo längre.

• Enjoy life

Nej, du har rätt. Egoistiskt av honom att låta dem ligga kvar. OM han nu så gärna vill spara dem kan han väl för i helskotta lägga över dem på ett minne o gömma för retsen av livet då... Men att plocka bort dem från er dator är en självklarhet för mig åtminstone!

• Anonym

Jag hade inte accepterat det, totalt respektlöst mot dig.
    Jag hade raderat dem själv om han nu inte gör det.

• Tonx

Hm. Jag har själv kvar sånt och tänker inte slänga bort något. Bilder på ex och älskare/älskarinnor.
    Det är min sak och inget en framtida partner har med att göra.

• Anonym

att ha kvar vanliga påklädda bilder är en sak men att ha dem avklädda en helt annan sak o det skulle jag inte accepterat. visst att man inte ska behöva kontrollera varandra, men man ska heller inte hitta någon anledning om så är fallet.

• After Forever

Påklädda "vanliga" bilder är ju en sak och det tycker jag inte man ska behöva slänga...men bilder där exet taffsar på sig själv i bara trosor...nej tack!

• myskofik

men naken bilder liksom.

jag har backuper på bilder från min gamla dator är där är normala bilder på mitt ex. Vi levde ju ihop, firade jul o hade semestrar o det är en del av mitt liv o de slänger jag ju inte. Men jag sitter i nte o tittar på dem direkt och mitt ex är inte naken. Min sambo har massa kort på sina ex, från den gamla tiden med vanliga kort. Vi har tom tittat på dem ihop för min sambo har velat visa sin gamla skola o tiden där och gamla lägenheter osv.

Men just naken bilder. Nakna tuttar och händer innaför trosorna. Känns himla onödigt o inte så jävla viktigt att bevara som minnen.

• Anonym (Ledsen)
    Tonx skrev 2009-11-25 13:23:55 följande:
    Hm. Jag har själv kvar sånt och tänker inte slänga bort något. Bilder på ex och älskare/älskarinnor. Det är min sak och inget en framtida partner har med att göra.
    Oj, jag önskade jag kunde tänka likadant=)
  • Tonx

Anonym (Ledsen) skrev 2009-11-25 13:34:53 följande:

Oj, jag önskade jag kunde tänka likadant=)
    Ja, man är ju olika. För mig är det ingen stor grej. Inte så att jag har klistrat in bilderna i album och sitter och beundrar dom varje dag. Men jag har dom sparade på minneskort och skivor eller lådor undanstoppade. Det är en del av mig och det liv jag levt, även om det är i grövsta laget för vissa.
Svar på tråden Min sambo har nakenbilder på sitt ex, åsikter från tjejer och killar tack!